اکسپریا ایکس زد 4 سونی

اکسپریا ایکس زد 4 سونی امتیاز 395 هزار را در آنتوتو ثبت کرد!

یکی از کاربران توییتر با انتشار عکس منتسب به بنچمارک اکسپریا ایکس زد 4 سونی (Sony Xperia XZ4)، از ثبت امتیازی بسیار بالاتر از سایر پرچمداران در آنتوتو خبر داده است. اما آیا کاربران باید در انتظار محصولی بسیار قدرتمند باشند؟

طی روزهای گذشته، اخبار متعددی در مورد پرچمدار آینده سونی منتشر شده است و منابع مختلف، به‌کارگیری نمایشگری کشیده و کم‌حاشیه را در این تلفن هوشمند تایید کرده‌اند. در شرایطی که ما هنوز در مورد طراحی اکسپریا ایکس زد 4 سونی به یقین نرسیده‌ایم، تصویری از بنچمارک گوشی جدید سونی با شماره مدل I8131 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد موبایل تازه‌نفس ژاپنی‌ها، امتیاز 395 هزار و 721 را در آنتوتو ثبت کرده است. با این امتیاز، اکسپریا XZ4 به آسانی می‌تواند گوشی های هواوی و اپل و تراشه‌های 7 نانومتری آنها را مغلوب خود کند.

اکسپریا XZ4 به احتمال قوی به اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود؛ تراشه‌ای که قدرت‌بخش پرچمداران 2019 خواهد بود. هرچند، امتیازی که این چیپست چند هفته پیش در آنتوتو ثبت کرده بود، حدود 360 هزار بود. هواوی آنر وی 20 نیز با تراشه کایرین 980 موفق به کسب امتیاز 307 هزار از AnTuTu شده است.

اکسپریا ایکس زد 4 سونی

به هر صورت، انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به کنگره جهانی موبایل 2019، اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار آینده سونی منتشر شود.