سونی اکسپریا XZ4

عکس های جدید سونی اکسپریا XZ4 از نمایشگری کشیده خبر دارند

یکی از منابع چینی با انتشار چند عکس از قاب و محافظ نمایشگر سونی اکسپریا XZ4 ، طراحی این گوشی هوشمند را به تصویر کشیده است. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای محصولی متفاوت آماده کنند.

اوایل آذر ماه، “OnLeaks” با انتشار رندرهای 360 درجه Xperia XZ4 سونی، از به‌کارگیری نمایشگری کم‌حاشیه و کشیده در این پرچمدار خبر داد. پس از آن، چند عکس از نسخه کامپکت این تلفن هوشمند به بیرون درز کرد. حالا نیز تصاویر مربوط به محافظ صفحه و قاب این گوشی از طریق شبکه‌های اجتماعی چینی در اختیار ما قرار گرفته است تا در آخرین لحظه‌های پایانی سال 2018، اطلاعات ما در مورد سامورایی جدید ژاپنی‌ها کامل‌تر شود.

عکس محافظ صفحه گوشی آینده سونی عدم وجود ناچ، حاشیه‌های بسیار باریک در طرفین و بریدگی مخصوص دوربین سلفی، سنسور مجاورت و اسپیکر “earpiece” را تایید می‌کند. با کمی دقت می‌توان یک سوراخ کوچک را سمت چپ این محافظ، مشاهده کرد که به نظر می‌رسد به نشانگر LED تعلق داشته باشد. در تصویر دیگر، بخش جلویی اکسپریا ایکس زد 4 سونی نیز به خوبی نمایش داده شده است. ما امیدواریم که این عکس‌ها واقعی باشند و فقط بر اساس رندرهایی که پیش‌تر در فضای مجازی پخش شده بود، طراحی نشده باشند.

داستان به همینجا ختم نمی‌شود و این منبع، چند عکس از قاب پشتی سونی اکسپریا XZ4 را هم در اختیارمان قرار داده است. بر این اساس، سازندگان قصد دارند از دوربینی سه گانه با آرایش عمودی در پرچمدار آینده خود استفاده کنند. در این تصاویر، پورت یو اس بی نوع C در بخش پایینی و کلیدهای کنترل حجم صدا، شاتر و اسکنر اثر انگشت در بخش راستی به خوبی مشخص هستند. همانند بسیاری از محصولات امروزی هم اکسپریا ایکس زد 4 فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهد بود.

هنوز زمان معرفی این تلفن هوشمند اعلام نشده است؛ با این حال، ما حدس می‌زنیم پرچمدار جدید سونی در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شود.