سامسونگ با سری گلکسی ام به جنگ شیائومی می‌رود!

زمان زیادی تا رونمایی از سری گلکسی ام (Galaxy M) که گوشی هایی با طراحی ناچ استایل و باتری بزرگ هستند باقی نمانده است. ظاهرا سامسونگ از عرضه‌‌ی این گوشی ها یک هدف خاص را دنبال می‌کند؛ اینکه جایگاه خود در بازار هند را از رقبای چینی بازپس بگیرد.

تازه‌ترین گوشی های میان رده سامسونگ در قالب سری گلکسی ام ، در تاریخ 28 ژانویه (8 بهمن) راهی کشور هند خواهند شد. انتظار می‌رود اعضای این خانواده را سه گوشی به اسامی گلکسی ام 10، ام 20 و ام 30 تشکیل دهند و هر سه با تجهیز به پنل جدید Infinity-V، یک ناچ قطره آبی روی نمایشگر خود داشته باشند.

البته آمازون هند از هم‌اکنون، برخی از مشخصات این محصولات را لو داده است؛ از جمله تجهیز آن‌ها به دوربین دوگانه، وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، برخورداری از درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون. همچنین نائب رئیس سامسونگ هند، در مصاحبه‌ای از وجود یک باتری بزرگ در این گوشی‌ها و پشتیبانی آن‌ها از فناوری شارژ سریع خبر داد. او قیمت دستگاه‌ها را نیز بین 10 هزار تا 20 هزار روپیه (140 تا 280 دلار) اعلام کرد.

سری گلکسی ام سامسونگ

معرفی سری گلکسی ام در هند را می‌توان ناشی از فشاری دانست که سامسونگ از جانب رقبای چینی متحمل شده است. بر اساس داده‌های موسسه تحقیقاتی Counterpoint، شیائومی در سه ماهه چهارم سال 2017 از سامسونگ پیشی گرفت و بیشترین سهم فروش در بازار هند را به خود اختصاص داد. کمپانی چینی توانسته است همچنان جایگاه برتر خود را در این بازار (تا سه ماهه سوم سال 2018) حفظ کند و سامسونگ امیدوار است با این محصولات جدید، ورق را برگرداند.

سال گذشته کمپانی سامسونگ اعلام کرد که برای نبرد با رقبای سرسخت چینی، از گوشی های میان‌رده‌ی خود‌ بهره می‌گیرد و امکانات جدید را پیش از پرچمداران، ابتدا وارد این محصولات خواهد کرد. به عنوان نمونه می‌توان به گلکسی A9 اشاره کرد که اولین گوشی سامسونگ با دوربین چهارگانه است؛ یا گلکسی A8s که لقب نخستین گوشی با دوربین سلفی درون صفحه‌ای را یدک می‌کشد. حالا هم باید سری گلکسی M را اولین گوشی های سامسونگ با ناچ قطره‌ای بدانیم.

تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی ام سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از نظر قیمتی باخته جنگه

  2. سامسونگ باید کمی ایده های جدیدی را دنبال کند مثلا الان در بازار موبایل اثری از سایز کوچک سامسونگ 4.7 اینچ مشخصاتی شبیه به ای 3 2017 نیست سایز کوچک هم هوادران مخصوص خودش را دارد ولی خبری از تولید انها نیست و ……