فروش محصولات ایران خودرو

ظرفیت فروش محصولات ایران خودرو در عرض چند ساعت به پایان رسید

روز دوشنبه 24 دی‌ماه 97 طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو شروع شد که به دلیل استقبال پرشور مردم تا پایان دیشب حدود 20 هزار خودرو از محصولات ایران خودرو به فروش رسید و این طرح تکمیل ظرفیت شد.

با آزادسازی قیمت خودروها، دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که در هفته جاری پیش فروش محصولات خود را انجام خواهند داد. در همین راستا ایران خودرو در صبح روز دوشنبه 24 دی‌ماه 97 مرحله جدید پیش فروش محصولات خود از جمله پژو 405، پژو 206 و سمند را به تعداد 20 هزار دستگاه شروع کرد که با استقبال پرشور مردم روبه‌رو شد و در همان ساعت‌های اولیه حدود 18 هزار دستگاه از آن‌ها فروش رسید و تا پایان شب گذشته، این طرح پیش فروش تکمیل ظرفیت شد.

دلیل استقبال از طرح فروش محصولات ایران خودرو

پس از استقبال مردم از محصولات ایران خودرو این سوال مطرح می‌شود چرا با این‌که قیمت محصولات ایران خودرو حدود 10 میلیون تومان گران شد، باز هم مردم از این طرح استقبال کردند؟ دو پاسخ برای این سوال وجود دارد؛ اول این‌که مردم با توجه به تورم بازار و شرایط نامساعد روابط خارجی کشورمان گمان می‌کنند که باز هم جهش قیمتی محصولات اتفاق خواهد افتاد و به همین دلیل از طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو استقبال کردند. دلیل دوم این‌که مردم بر این باورند با توجه به شرایط فعلی صنعت خودرو ممکن است خودروسازان قادر به تولید خودرو نباشند و دیگر خودرویی برای آن‌ها وجود نداشته باشد یا اگر هم خودرویی تولید شود، قیمت آن به شدت افزایش پیدا می‌کند. با توجه به این دو دلیل، انتظار می‌رود مردم از طرح فروش محصولات سایپا که چند روز دیگر شروع می‌شود نیز استقبال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اگه این خبر واقعی باشه عجب مردمان خیانتکاری داریم
    اگه این خبر دروغ باشه عجب مسئولین خیانتکاری داریم

  2. به این میگن موفقیت تکنیک خراندن برای خریداندن

  3. بهتره بگیم مردم سود جوی ایران که حاضرن سمند 200 میلیون بشه ولی این وسط با خریدو فروشش 40 میلیون گیرشون بیاد. ولی باید بگم که دوباره به کاهدون زدن چونکه بعد عید قراره محصولات ایران خودرو قیمتش به 5 درصد زیر قیمت بازار برسه و باز همون داستان که دعوتنامه هارو با تاخیر میدن. قیمت های جدیدو 5 درصد زیر قیمت بازار رو اعلام میکنن و بعد تحویل میدن قراره پیش بیاد.پس باید بگیم افرین به مردم غیور ایران.

  4. با سلام
    بنده از حدود 100 نفر از دوستان و آشنایان و دور و وریها پرسیدم هیچ کدوم حتی خبر از ثبت نام هم نداشتند.
    چطور ممکنه یکشبه 20 هزار فروش بره ؟؟؟
    این یه پوشش خبری بوده و فقط و فقط برای بازار گرمی است.
    واقعا غیر ممکنه؟
    مردم عزیز هوشیارتر باشین لطفاً

  5. مردم زرنگ ایران ، …
    😡😡😡هیچ وقت هیچ چیزی تو ایران درست نمیشه .
    هیچ وقت هیچ چیزی ارزون نمیشه .

  6. مردم به خودشونم رحم نمیکنن

  7. تحویلوشونم داده؟؟؟

  8. گران تر میشه صد در صد