قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10

رویت قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10 پیش از رونمایی رسمی

تصاویری از قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10 به تازگی منتشر شده است. این عکس‌ها به قاب های محافظ هر سه گوشی خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) مربوط می‌شوند.

وب سایت Azurimobile به تازگی به مجموعه‌ای از جدیدترین رندرهای قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10 دست پیدا کرده است، در حالی که تا رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت بیشتر از یک ماه زمان وجود دارد.

مشاهده این قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10 کمی سبب سردرگمی ما شده است. به عنوان نمونه یک قاب مربوط به گوشی گلکسی اس 10 مینی وجود دارد. از طرفی یک قاب دیگر برای گوشی گلکسی اس 10 ای ارائه شده است. این در حالی است که چندی پیش یک منبع مدعی شد پسوند مدل ارزان قیمت سری S سال 2019، برابر E خواهد بود. اما اکنون دو گوشی، یکی با پسوند Mini و دیگری با پسوند E وجود دارد!

رندرهای قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10

از طرفی دیگر هر دو گوشی مجهز به دوربین اصلی دوگانه نمایش داده شده‌اند که بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده تا امروز درباره گوشی اقتصادی خانواده Galaxy S10، به هیچ عنوان صحت ندارد. به نظر می‌رسد وب سایت Azurimobile برای نمایش پنل پشتی قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10 از یک عکس برای هر سه مدل استفاده کرده است! سامسونگ برای کاهش قیمت مدل لایت (مینی) به احتمال زیاد قید ماژول دوربین دوگانه را در گوشی اقتصادی سری S امسال خواهد زد.

یکی از اخباری که طبق عکس‌های قاب های محافظ سامسونگ گلکسی S10 مرتبه‌ای دیگر تایید شده است، وجود دوربین سلفی روی نمایشگر دوگانه در مدل پلاس محسوب می‌شود. این دوربین در گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایش Infinity O این گوشی قرار دارد.

یک سری دیگر از جدیدترین عکس‌های قاب محافظ سامسونگ گلکسی اس 10 به ما نشان داد هر سه گوشی به درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری مجهز هستند.

نحوه نام‌گذاری تصاویر در گزارش وب سایت Azurimobile چندان دقیق نبوده و به نظر می‌رسد رندرها بر اساس اطلاعاتی غلط طراحی شده‌اند. به عنوان نمونه طراحی تعداد سنسورهای دوربین‌ مدل E به درستی رعایت نشده و در هر سه ردیف عکس، تصاویر دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 ای کاملا شبیه به هم به نظر می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*