همراه اول

همراه اول در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ تندیس طلایی گرفت

در روز چهارشنبه 26 دی‌ماه 97 سومین کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در حالی به پایان رسید که همراه اول با درخشش در جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ توانست تندیس طلایی دریافت کند.

سومین کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربه‌ها و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و پس از دو روز در تاریخ 26 دی‌ماه به پایان رسید. در این کنفرانس دو روزه بابک سهرابی (رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)، علی اکبر فرهنگی (رئیس کنفرانس)، مسعود کیماسی (دبیر علمی کنفرانس) و محمد سلطانی‌فر (معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) حضور داشتند و در حاشیه آن سخنرانی کردند.

همراه اول

همراه اول خوش درخشید

برای اعطای تندیس طلایی در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به شاخص‌هایی نظیر پیش‌نیازهای اساسی، تبلیغات، روابط عمومی، حامی‌گری و رویدادها، بازاریابی تعاملی مستقیم و دیجیتال، پیشبرد و فروش و نیروی انسانی توجه شده است. از این رو همراه اول از میان شرکت‌کننده‌ها توانست بالاترین امتیاز‌ را کسب کند و با اهدای تندیس طلایی از اپراتور اول ارتباطی کشور تقدیر شد. همچنین در حاشیه این کنفرانس‌ها تعدادی کارگاه‌های آموزشی برگزار شد و از سایر برگزیدگان تبلیغات برتر کشور تجلیل به عمل آمد.