رندرهای شیائومی می 9

انتشار نخستین رندرهای شیائومی می 9

رندرهای شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) پیش از رونمایی رسمی این گوشی منتشر شدند. خبر خوشحال‌کننده دیگر برای کاربران، صدور تاییدیه شیائومی می 9 اس ای (Xiaomi Mi 9 SE) در کشور چین است.

اولین رندرهای شیائومی می 9 که به تازگی در سرتاسر وب منتشر شده‌اند، مبتنی بر CAD نیستند، اما با توجه به طراحی شدن بر اساس همه اخبار موجود درباره این گوشی، همچنان دید خوبی از شیائومی می 9 ارائه می‌کنند.

بر اساس رندرهای شیائومی می 9 و با در نظر گرفتن اخبار پیشین، دوربین اصلی این گوشی سه گانه بوده و قادر است تصاویری با حداکثر رزولوشن 48 مگاپیکسل ثبت کند. وضوح تصویر دو سنسور دیگر این دوربین به ترتیب 18 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل است.

رندرهای شیائومی می 9

نمایشگر شیائومی می 9 دارای اندازه 6.4 اینچ بوده و در بالاترین قسمت آن یک بریدگی برای قرار دادن دوربین سلفی و دیگر سنسورهای ضروری به همراه گوشی تلفن وجود دارد. این گوشی با توجه به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 855 جزو پرچمداران سال 2019 شناخته شده و احتمال مجهز شدن آن به فناوری شارژ بسیار سریع وجود دارد.

اما برخی منابع با استناد به رویت دو شماره مدل M1902F1T/A و MI1903F2A به وجود دو گوشی از خانواده Xiaomi 9 اشاره می‌کنند. دومین شماره مربوط به شیائومی می 9 اس ای است که مدلی پایین‌تر از گوشی اصلی تلقی می‌شود. به عنوان برخی ویژگی‌های تقلیل یافته در این گوشی باید به کاهش اندازه نمایشگر به 6 اینچ و استفاده از تراشه اسنپدراگون 7150 (تراشه جانشین اسنپدراگون 710) اشاره کرد.

با توجه به رونمایی شیائومی می 8 در ماه می (اردیبهشت – خرداد) سال گذشته، اکنون بهتر است از این گوشی چشم برداشته و به رویداد پیش روی شیائومی در نمایشگاه MWC 2019 چشم بدوزیم. انتظار می‌رود نسخه 5G گوشی می میکس 3 در این رویداد رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*