اشتراک گذاری یادداشت ها در Google Keep

گوگل کیپ به آرامی در حال اضافه کردن چند ویژگی مفید به سرویس خود است تا کاربر را تشویق به انتخاب این برنامه برای یادداشت برداری کند. این هفته مهندسان Mountain View آپشنی به این برنامه اضافه کرده‌اند که امکان اشتراک گذاری یادداشت‌ها را فراهم می‌کند.

این ویژگی جدید در شکل یک دکمه به اشتراک گذاری (علامت + در نزدیکی آیکن کاربر) ایجاد شده که زمان دیدن یادداشت در وب یا اندروید ظاهر می‌شود. با کلیک روی این علامت امکان اضافه کردن افراد از طریق نامشان برایتان ایجاد شده و با کیلک روی Save انتخابتان تایید می‌شود.

ukxini4ilojrdmmdyz95

پس از انجام این کار، یادداشت بلافاصله در Google Keep دوستتان پدیدار می‌شود. اگر آنها برنامه ویژه اندروید این سرویس را داشته باشند، نوتیفیکیشن و ایمیلی آنها را از این اشتراک گذاری مطلع می‌کند. متاسفانه هیچ مرحله تاییدی وجود ندارد و براحتی می‌توانید صفحه گوگل کیپ دوستتان را با اسپم پر کنید.

gbdjsbacrxvwxmgmekno

یادداشت به اشتراک گذاشته شده را همه می‌توانند ویرایش کنند و به آن اعضای بیشتری اضافه کنند. در ضمن می‌توان براحتی این یادداشت را پاک کرد. تنها کافیست روی سه نقطه عمودی کلیک کنید تا به منوی مربوطه دست پیدا کنید. از این منو امکان کپی کردن یادداشت را هم دارید. در ضمن می‌توانید افرادی را که به یادداشت اضافه کرده‌اید حذف کنید.

vgf5tv136opbwybjrzh7

گوگل بعلاوه آپشن‌های بیشتری به آخرین بروزرسانی اضافه کرده است. روی آیکن جستجو در برنامه اندروید با نوار جستجو در وب کلیک کنید. با اینکار دوباره می‌توانید دکمه به اشتراک گذاری را ببینید. با فشردن این دکمه تنها یادداشت‌هایی که با دیگران به اشتراک گذاشته‌اید خواهید دید. بعلاوه در این برنامه امکان گروه بندی یادداشت‌ها از طریق رنگ نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*