آنر ویو 20

تماشا کنید: جعبه گشایی و بررسی اولیه آنر ویو 20 هواوی

امروز در یک ویدیوی اختصاصی، ضمن جعبه گشایی، قصد داریم نگاهی نگاه دقیق به آنر ویو 20 (Huawei Honor V20) داشته باشیم. اگر می‌خواهید با این موبایل قدرتمند بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

بعد از سامسونگ، هواوی دو گوشی Nova 4 و Honor V20 را به عنوان اولین اسمارت فون های مجهز به دوربین سلفی درون صفحه‌ای پیش روی علاقه‌مندان قرار داد. این گوشی ها در کنار بهره‌گیری از نمایشگر تمام‌‌صفحه و سخت افزار قدرتمند، با دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی همراه شده و می‌توانند تصاویری بسیار باکیفیت را ثبت کنند. در این میان، آنر ویو 20 با تراشه 7 نانومتری کایرین 980 توسعه پیدا کرده و دستورات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پردازش خواهد کرد.

آنر V20 به صفحه نمایشی 6.4 اینچی مجهز شده است و کاربران می‌توانند آن را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. نیروی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و خریداران از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید برخوردار خواهند شد.

تصور می‌کنید هواوی با این تلفن هوشمند و طراحی جذاب آن تا چه اندازه می‌تواند در بازار موفق باشد؟ برای پاسخ به این سوال، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تا انتها تماشا کنید.

بررسی اولیه آنر ویو 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام اومده ایران انر ویو20 یانه نسخه جهانیش کی ارزه میشه قیمتش چنده

  2. چ خوشگله و خوشاستایل