عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A7 2018 تایید شد

عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A7 2018 تایید شد

بعد از گذشت چند روز از عرضه‌ی آپدیت اندروید ۹ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹، حالا اخبار حکایت از آن دارند که این به‌روزرسانی برای گوشی های ارزان‌تر سری A سامسونگ نیز وارد بازار می‌شود و انتشار اندروید 9 برای گلکسی A7 2018 به تازگی تایید شده است.

سامسونگ کار بر روی آپدیت اندروید پای برای گلکسی های سری a را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است و حالا گوشی گلکسی A7 2018 اولین مدلی است که احتمالا این به‌روزرسانی را در ماه‌های آینده دریافت خواهد کرد. این اخبار پس از آن منتشر شده است که تصویری از تاییدیه این گوشی توسط نهاد وای فای با اندروید ۹ پای بر روی رسانه‌ها قرار گرفته است. بنابراین گلکسی A7 2018 یک قدم به دریافت آپدیت نهایی اندروید ۹ پای نزدیکتر شده است؛ سامسونگ پیش‌تر انتشار این به‌روزرسانی را برای ماه آوریل (حدود سه ماه دیگر) برنامه‌ریزی کرده بود.

اما ما از کجا مطمئنیم که این مدل، اولین گوشی ارزان قیمت از سری ای سامسونگ خواهد بود که اندروید پای را دریافت می‌کند؟ باید بگیم که تضمینی برای این موضوع در دسترس نیست، اما گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ اولین گوشی سری است که با اندروید ۹ پای آزمایش شده و این راهنمای خوبی است.

عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A7 2018 تایید شد

عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A7 2018 هنوز قطعی نیست

این نکته را هم بدانید که سامسونگ عرضه آپدیت اندروید ۹ برای چند مدل دیگر از سری ای را نیز برنامه‌ریزی کرده است و در برخی از بازارها این به روزرسانی برای آنها عرضه خواهد شد. بنابراین عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A7 2018 برای مدت طولانی تنها محدود به این مدل نخواهد شد. البته باید طبق تجربه بدانید که برنامه‌ریزی‌های زمانی سامسونگ ممکن است تغییر کند و بنابراین لازم است که حساب دقیقی برای دریافت اندروید ۹ پای در زمان اعلام شده نداشته باشید.

گفته می‌شود که برنامه تست نسخه بتای اندروید پای برای گلکسی های سری A اجرا نخواهد شد، اما قطعا ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI سامسونگ و تعدادی از قابلیت‌های جدید اندروید در این به‌روزرسانی قابل استفاده خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام من گوشیم a7 2018 دارم دوربینش عالی بود ولی از وقتی آپدیت اندوید 9 شد دورینم افتضاح شده و خیلی ناراحتم کسی پیشنهاد داره؟ لطفا راهنمایی کنید

  2. با سلام
    داداش گوشی من A7 2018 اندرید ۹ نومده باید چیکار کنم برای A6+ امده

  3. سلام کی اپدیتش به ایران میاد

  4. اگه واسش بیاد که عالی میشه

  5. اینم خوب الکی الکی شاخ شد برا خودش

  6. یکم دیر اومد بازم

  7. شما شماره تماستو بده ک نوت ۹ دارین من توضیح میدم برات😁😂😂😂😋

  8. سلام
    چرا برای نوت ۹ من نیومده