‏ال جی جی 8 قبل از تولد یک سالگی جی 7 رونمایی خواهد شد؟

‏ال جی جی 8 قبل از تولد یک سالگی جی 7 رونمایی خواهد شد؟

ما به سرعت در حال نزدیک شدن به یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای موبایلی سال هستیم و کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2019 به زودی برگزار خواهد شد. طبق گزارش جدید، ‏ال جی جی 8 (LG G8) یکی از ستاره‌های مورد انتظاری است که در این رویداد حضور خواهد داشت.

هر چند در سال‌های اخیر کمپانی‌های سازنده تلفن همراه، کنفرانس‌های رونمایی از پرچمداران خود را خارج از MWC برگزار می‌کنند، اما همچنان هم این نمایشگاه رویداد جذابی است که پرچمداران سامسونگ، سونی، ال جی و تعدادی از برندها برای اولین بار پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

سال گذشته ال جی مدت زمان زیادی را صرف کرد تا بالاخره توانست از G7 ThinQ رونمایی کند. این گوشی در ماه می رونمایی شد و عرضه آن به ماه ژوئن موکول شد؛ یعنی دو ماه و نیم بعد از آنکه سامسونگ گلکسی اس ۹ را وارد بازار کرده بود!

بنابراین ما هنوز هم مطمئن نیستیم که ال ‌جی چه برنامه‌ای برای معرفی پرچمدار بعدی خود یعنی مدل ‏ال جی جی 8 دارد. تعدادی از گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی ال ‌جی برنامه دارد که به همان زمان‌بندی قدیم خود یعنی رونمایی از پرچمداران در کنگره جهانی موبایل برگردد، اما این تصمیم هنوز قطعی نشده است. به تازگی گزارش منتشر شده مبنی بر این که ال‌ جی احتمالا در یک رویداد ویژه از جی ۸ رونمایی خواهد کرد.

تاریخ رونمایی ‏ال جی جی 8 احتمالا این باشد

‏ال جی جی 8 قبل از تولد یک سالگی جی 7 رونمایی خواهد شد؟

خبرگزاری کره‌ای ETNews به تازگی گزارش داده است که ال‌ جی یک مراسم رونمایی را در تاریخ بیست و چهارم فوریه (۵ اسفند) در ساعت ۱۰ صبح به وقت کره برگزار خواهد کرد که در این رویداد از ال جی جی ۸ رونمایی خواهد شد.

با توجه به برگزاری این مراسم احتمالا حضور ال جی در کنگره جهانی موبایل قطعی خواهد شد، جایی که خبرنگاران و علاقه‌مندان به این برند کره‌ای می‌تواند اولین بررسی پرچمدار جدید ال‌ جی را انجام دهند. البته علی‌رغم این گزارش، مدل G8 ThinQ همچنان هم یکی از مرموزترین پرچمداران مورد انتظار بازار است و افشاکنندگان اطلاعات تقریبا نتوانسته‌اند اطلاعات خاصی از آن به دست آورند؛ فناوری تبدیل صفحه نمایش به یک سطح پخش صدا، طراحی کادر دوربین‌ها به شکل مربعی، امکان نصب ماژول‌های سخت‌افزاری، قیمتی در حدود ۷۵۰ دلار و پیشتیبانی ویژه از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، تنها قابلیت‌هایی هستند که بر اساس شایعات می‌توان به پرچمدار جدید ال جی نسبت داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ال جییی😂😂😂 اسمش خنده داره چه برسه داشتنش

  2. از الان میشه حدس زد چ چیز چرتیه

  3. بی صبرانه منتظرش هستم