سامسونگ تولید چیپست اگزینوس 7904 را آغاز کرد

سامسونگ تولید چیپست اگزینوس 7904 را آغاز کرد

از صبح امروز سامسونگ تولید مدل جدیدی از چیپست های سری اگزینوس ۷ را تحت عنوان اگزینوس 7904 (Samsung Exynos 7904) کلید زده است.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده توسط سامسونگ، اگزینوس ۷۹۰۴ یک چیپست میان رده است که به طور اختصاصی برای بازار کشور هند طراحی و تولید شده است. این قطعه مالتی تسکینگ روان و مدیریت قدرت عالی را به ارمغان می‌آورد.

از نظر مشخصات سخت افزاری سامسونگ اگزینوس 7904 بر پایه لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید شده است و از طراحی ۸ هسته‌ای برخوردار است. این هشت هسته شامل دو کورتکس A73 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و ۶ کورتکس A53 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز می‌شوند که پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی مبتنی بر Cat.12 و سرعت دانلود حداکثر ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه را در اختیار گوشی های مجهز به آن قرار می‌دهد.

علاوه بر اینها اگزینوس 7904 از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی، سیستم دوربین سه‌گانه، تصویربرداری با رزولوشن بالا و بسیاری دیگر از قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند. قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای فول اچ دی پلاس و پخش فیلم‌های ۴k با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه برای به دست آوردن یک تصویر شفاف با رنگ‌های دقیق و سرگرمی کامل بر روی موبایل نیز به لطف این تراشه امکان‌پذیر شده است.

سامسونگ تولید چیپست اگزینوس 7904 را آغاز کرد

سرپرست ارشد terminal solutions سامسونگ در کشور هند گفته است که “سامسونگ متعهد شده تا برای خریداران این محصول در کشور هند، نوآوری‌هایی در سطح جهانی ارائه دهد. با توسعه‌ی روزافزون تلفن های همراه هوشمنذ، بازار این کشور پتانسیل بالایی دارد و اگزینوس ۷۹۰۴ امکان تجربه اینترنت بسیار قدرتمندی را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.”

مقامات رسمی سامسونگ اعلام کرد‌ه‌اند که تولید اگزینوس 7904 به صورت عمده آغاز شده، اما اولین گوشی سامسونگ که دارای این مدل چیپست خواهد بود، هنوز انتخاب نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دیگ هند خودش چیه ک نواوریش چی باشه

  2. اینهمه مانور برا دوربین ۳ گانه ؟