گلکسی ای 10 و گلکسی ای 20 سامسونگ

گلکسی ای 20 سامسونگ با اگزینوس 7885 در بنچمارک‌ها رویت شد

گلکسی ای 20 سامسونگ (Samsung Galaxy A20) همراه با تراشه‌ی اگزینوس 7885 در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد. گلکسی A20 یک گوشی میان‌رده است که به زودی معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود سامسونگ طی ماه‌های پیش رو از 9 گوشی جدید سری گلکسی ای خود پرده برداری کند. در کنار این گوشی‌ها٬ ما می‌توانیم شاهد رونمایی از محصولات خانواده گلکسی اس 10 و گلکسی ام سامسونگ نیز باشیم. در حالی که غول کره‌ای جزئیات مفیدی از گوشی‌های آینده‌ی سری گلکسی ای را ارائه نکرده است٬ ما اطلاعات تازه‌ای را از منابع خودمان به دست آورده‌ایم که می‌توانند مفید باشند.

حالا به دنبال ظاهر شدن گوشی‌های گلکسی ای 30 و ای 40 سامسونگ در سایت بنچمارک‌گیری ٬Geekbench هنگامی که جستجوی تازه‌ای را در پایگاه داده‌های این سایت انجام دادیم٬ با یک گوشی جدید از سوی سامسونگ مواجه شدیم که با شماره مدل SM-A205FN مورد آزمایش قرار گرفته است.

نتایج بنچمارک گلکسی ای 20 سامسونگ

گلکسی ای 20 سامسونگ

این دیوایس گلکسی ای 20 سامسونگ است و به گفته‌ی گیک‌بنچ٬ آن مشابه گلکسی ای ٬30 از تراشه‌ی 14 نانومتری اگزینوس 7885 زیر قاب خود بهره می‌برد؛ اما ظرفیت رم آن 3 گیگابایت است. این گوشی که از رابط کاربری اندروید پای برخوردار است٬ موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1099 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 3456 را به نام خود ثبت کند. این تمام چیزیست که از گوشی گلکسی ای 20 سامسونگ در گیک‌بنچ منتشر شده است. هرچند گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که گوشی‌های سری گلکسی ای به یک نمایشگر Infinity-V با سنسور اثر انگشت زیر صفحه تجهیز خواهد شد٬‌ اما گلکسی A20 احتمالا از یک اسکنر معمولی پشتی یا کناری استفاده می‌کند.

احتمالا جزئیات بیشتری از این گوشی تا پیش از رونمایی آن به بیرون درز خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی انتهای سه ماهه‌ی نخست سال 2019 یا اوایل سه ماهه‌ی دوم آن توسط سامسونگ رسما معرفی خواهد شد.