قیمت گران ترین مدل از سری گلکسی اس 10 سامسونگ تایید شد

قیمت گران ترین مدل از سری گلکسی اس 10 سامسونگ تایید شد

مدت زمان زیادی به رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ باقی نمانده و حالا در یک گزارش جدید، قیمت گران ترین و ارزان ترین مدل‌های این سری از سوی خبرگزاری ایتالیایی فاش شده است.

یک گزارش جدید که از ایتالیا منتشر شده است، نشان می‌دهد که قیمت های سری گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) همان قیمت‌هایی هستند که خبرگزاری‌های انگلیسی حدود یک ماه پیش افشا کرده بودند.

به طور خلاصه شما برای خرید مدل پایه و در واقع ارزان‌ترین مدل سری گلکسی اس 10 که همان مدل گلکسی اس ۱۰ لایت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود، لازم است که ۷۸۰ یورو و پردازید و قیمت گران‌ترین مدل این سری که گلکسی اس ۱۰ پلاس با ظرفیت ۱ ترابایت و ۱۲ گیگابایت رم است، به نرخ فضایی هزار و ۶۰۰ یورو می رسد. در جدول زیر می توانید قیمت تمام مدل‌ها با ظرفیت‌های مختلف را مشاهده کنید:

لیست قیمت مدل های مختلف سامسونگ گلکسی اس 10

گلکسی اس ۱۰ لایتگلکسی اس ۱۰گلکسی اس ۱۰ پلاس
ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت۶ گیگابایت رم – قیمت: ۷۸۰ یورو۶ گیگابایت رم – قیمت: ۹۳۰ یورو۶ گیگابایت رم – قیمت: ۱۰۵۰ یورو
ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت۸ گیگابایت رم – قیمت: ۱۱۸۰ یورو۸ گیگابایت رم – قیمت: ۱۳۰۰ یورو
ظرفیت ۱ ترابایت۱۲ گیگابایت رم – قیمت: ۱۶۰۰ یورو

در ضمن باید توجه داشته باشید که حافظه رم و ظرفیت داخلی تقریبا نسبت مستقیمی با هم دارد و اگر شما به حافظه رم بیشتری نیاز دارید، باید مدلی را خریداری کنید که ظرفیت داخلی آن نیز بیشتر است. این موضوع باعث می‌شود که برای دریافت ‌رم‌های بالاتر لازم باشد حدود ۲۵۰ یورو بیشتر بپردازید؛ البته نکته خوشحال‌کننده اینجاست که همچنان سامسونگ قصد دارد استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس دی را امکان‌پذیر کند.

این قیمت‌ها تقریبا همان قیمت‌هایی هستند که خبرگزاری انگلیسی نیز چندی پیش آنها را تایید کرده بود و البته با کمی تغییر در نرخ تبدیل یورو به پوند می‌توان‌ آنها را به دست آورد. در حوزه اروپا و در اکثر کشورهای اروپایی این قیمت‌ها یکسان خواهد بود، هرچند که در بعضی از کشورها مانند آلمان و فرانسه ممکن است که این قیمت کمی بالاتر برود.

قیمت گران ترین مدل از سری گلکسی اس 10 سامسونگ تایید شد

از نظر گزینه‌های رنگی به نظر می‌رسد که مدل سبز نیز به رنگ‌های مشکی و سفید به عنوان رنگ‌های استاندارد سری گلکسی اس ۱۰ اضافه خواهد شد، هرچند که مدل لایت و اس 10 پلاس احتمالا گزینه‌های اضافه‌ای نیز داشته باشند و رنگ زرد برای مدل لایت و دو گزینه رنگی غیر سرامیکی ویژه برای اس 10 پلاس نیز قابل خریداری خواهند بود.

طبق گزارش‌های پیشین انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۱۰ در روز ۲۰ فوریه (۱ اسفند) توسط سامسونگ رونمایی شود و از روز هشتم مارس (۱۷ اسفند) نیز خریداران می‌توانند آنها را در فروشگاه‌ها پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما اون ارزونا رو نمیتونیم بخریم اون بکنار

  2. یورو الان چقدره؟؟