گوشی تاشوی موتورولا احتمالا به این شکل باشد

گوشی تاشوی موتورولا احتمالا به این شکل باشد

گوشی های قابل انعطاف به جدیدترین سرگرمی کمپانی های سازنده‌ی اسمارت ‌فون ‌ها تبدیل شده‌اند و حالا گوشی تاشو موتورولا نیز وارد این بازی شده است و ما تصویر جدیدی از آن را به دست آورده‌ایم.

اگر سال گذشته را سال نمایشگرهای ناچ و صفحه‌های بدون حاشیه بنامیم، احتمالا سال ۲۰۱۹ به سال گوشی های قابل انعطاف و محصولات تاشو تبدیل خواهد شد. البته حالا زمان زیادی باقی مانده است که ببینیم آیا این هم یک مد زودگذر مانند بسیاری از طراحی‌های هیجان‌انگیز اما غیر کاربردی قبلی است، یا این سبک طراحی به ذائقه‌ی مورد علاقه کاربران تبدیل خواهد شد.

موتورولا به عنوان یکی از بازیگران حاشیه‌نشین این روزهای دنیای گوشی ‌های هوشمند،احتمالا در حال تولید یک گوشی قابل انعطاف است که به تازگی تصویری از طراحی احتمالی آن منتشر شده است.

گوشی تاشوی موتورولا احتمالا به این شکل باشد

به لطف دوستان در وب سایت LetsGoDigital آنها یک طرح مفهومی از گوشی تاشوی موتورولا را بر اساس پتنت‌های ثبت شده توسط این کمپانی طراحی کرده‌اند. توجه داشته باشید که این تصاویر در واقع عکس‌های لورفته نیستند، بلکه طراحی‌های نرم افزاری انجام شده بر اساس اطلاعاتی هستند که در ‌پتنت‌های قبلی موتورولا یافت شده است. بنابراین هیچ ایده‌ای درباره اینکه این محصول در دست تولید است و یا شباهت خاصی به محصول نهایی موتورولا دارد، نداریم، اما این رندرهای مفهومی می‌تواند دید جامع‌تری درباره سبک طراحی مد نظر موتورولا به ما بدهد.

گوشی تاشوی موتورولا از وسط خم می‌شود

گوشی تاشوی موتورولا احتمالا به این شکل باشد

مهمترین نکته‌‌ی عکس، قطعا نحوه تا شدن گوشی است و همانطور که مشاهده می‌کنید مانند یک صفحه کاغذ این گوشی قابلیت تا شدن از وسط را دارد. در حالت تمام صفحه این محصول در واقع یک تبلت با نمایشگر بزرگتر است و زمانی که آن را خم می‌کنید به یک گوشی کشیده با ابعاد تقریبا مشابه گوشی های امروزی تبدیل می‌شود.

گوشی تاشوی موتورولا احتمالا به این شکل باشد

احتمالا این سبک طراحی در بسیاری از کمپانی‌های دیگر نیز به کار گرفته خواهد شد و همان‌طور که در طرح مفهومی شیائومی که چند روز قبل منتشر شد مشاهده کردید، احتمال تبدیل تبلت به یک گوشی، راهکار اصلی سازندگان برای طراحی گوشی های قابل انعطاف خود خواهد بود. نزدیکترین محصول قابل انعطاف بازار احتمالا گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ یا همان گلکسی اف باشد که آن را در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) و در کنار رونمایی از گلکسی های سری اس ۱۰ مشاهده خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زیاد کاربردی نداره،، فقط یجور معرفی قابلیتی که بهش دست یافتن،،، همین

  2. اگه این شکلی باشه که خیلی زشته