سنسور ایزوسل اسلیم 3T2

سامسونگ سنسور ISOCELL Slim 3T2 با وضوح 20 مگاپیکسل را معرفی کرد

سنسور ISOCELL Slim 3T2 با وضوح 20 مگاپیکسل توسط شرکت سامسونگ معرفی شد. سنسور ایزوسل اسلیم 3T2 بسیار باریک بوده و مخصوص گوشی های هوشمندی است که دارای نمایشگر تمام صفحه هستند.

صنعت به سرعت در حال گرایش به سمت تولید گوشی های هوشمند با نمایشگر تمام صفحه است و سامسونگ قصد دارد تا راه‌حل‌هایی برای گام برداشتن در این مسیر تعیین کند. به تازگی غول تکنولوژی کره جنوبی، سنسور ISOCELL Slim 3T2 باریک 20 مگاپیکسل را به منظور استفاده در نمایشگر تمام صفحه معرفی کرد.

اطلاعاتی درباره سنسور ISOCELL Slim 3T2

سنسور ایزوسل اسلیم 3T2 را می‌توان کوچک‌ترین سنسور با وضوح بالا جهت تصویربرداری دانست که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است، همچنین قطر این سنسور 5.1 میلی‌متر بوده و توانسته عنوان کم حجم‌ترین سنسور در صنعت را به خود اختصاص دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سنسور جدید 0.8 میکرومتر پیکسلی ISOCELL Slim 3T2 سامسونگ با وضوح 20 مگاپیکسل برای دوربین‌های عقب و سلفی کارآیی دارد و به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند در ماژول‌های کوچک همانند حفره روی صفحه نمایش یا دستگاه‌هایی که دارای طراحی Infinity-O هستند، قرار بگیرد.

با استفاده از فناوری ISOCELL Plus سامسونگ، تعداد 20 میلیون پیکسل با سایز 0.8 میکرومتر که دارای وضوح بالا هستند، در اسمارت فون های هوشمند قرار خواهند گرفت و با فراهم کردن نور بیشتر، باعث ثبت تصاویر با رنگ دقیق‌تر خواهند شد.

فناوری Tetracell این کمپانی هم در دسترس قرار دارد. تکنولوژی تصویربرداری ISOCELL می‌تواند چهار پیکسل را با هم ادغام کرده و تصاویر واضح‌تر و روشن‌تری را در مکان‌هایی با نور کم ثبت کند؛ این کار با افزایش حساسیت آرایه فیلتر رنگ‌ها به نور انجام می‌شود و سایز آن به 1.6 میکرومتر در سنسور 5 مگاپیکسلی خواهد رسید.

هنگامی که سنسور جدید در تنظیمات دوربین چندگانه عقب استفاده شود، از فیلتر رنگ RBG به جای تکنولوژی Tetracell سامسونگ استفاده خواهد کرد. سایز کوچک سنسور باعث کاهش 7 درصدی ارتفاع ماژول دوربین در مقایسه با سنسور تصویر 1.3 اینچ 20 مگاپیکسل می‌شود.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که سنسور تصویربرداری ISOCELL در سه ماهه اول سال جاری به تولید انبوه خواهد رسید؛ کسب و کار قطعات برای شرکت بسیار سودآور است. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد گوشی های میان رده زیادی را با حفره روی صفحه نمایش و سنسورهای دوربین بهتر طراحی و تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه