قابلیت Sentry Mode تسلا می‌تواند ویدیوهای ۳۶۰ درجه ضبط کند

قابلیت Sentry Mode تسلا می‌تواند ویدیوهای ۳۶۰ درجه ضبط کند

خودرو های کمپانی تسلا مانند بسیاری از گجت های هوشمند دیگر، به‌روز‌رسانی‌های نرم افزاری دریافت می‌کنند که به رانندگان آنها اجازه می‌دهد به قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا کنند. قابلیت Sentry Mode برای فیلمبرداری ۳۶۰ درجه از محیط اطراف یکی از این ویژگی‌هاست.

مانند بسیاری دیگر از خودروهای مدرن، محصولات کمپانی تسلا نیز دارای دوربین‌هایی در سرتاسر بدنه هستند که به منظور قابلیت‌های مربوط به رانندگی خودکار این خودروها به کار می‌روند. کمپانی سازنده قابلیت‌های جدیدی را از طریق ارائه‌ی آپدیت برای محصولات خود عرضه می‌کند که به رانندگان آنها اجازه می‌دهد از سخت افزار فعلی خود کاربردهای بیشتری دریافت کنند. قابلیت Sentry Mode برای برای ضبط فیلم‌های ۳۶۰ درجه از محیط اطراف یکی از این ویژگی‌های جدید است که مدیر تسلا، ایلان ماسک، آن را در پاسخ به یک توییت معرفی کرده است.

یکی از رانندگان خودروهای تسلا در یک پیام به ایلان ماسک درباره فرورفتگی موجود بر روی بدنه اظهار ناراحتی کرده بود. ایلان ماسک نیز در این توییت تگ شده و راننده خواستار این شده بود که خودروهای تسلا یک دوربین ۳۶۰ درجه داشته باشند.

مدیر کمپانی تسلا نیز با بیان این موضوع که قابلیت Sentry Mode به زودی برای تمام مدل‌های تسلا که به سخت افزار Autopilot 2.5 مجهز هستند، قابل دسترسی خواهد بود، به او پاسخ داد.

قابلیت Sentry Mode نیازی به خرید تجهیزات جانبی ندارد

قابلیت Sentry Mode تسلا می‌تواند ویدیوهای ۳۶۰ درجه ضبط کند

این به معنای آن است که ویژگی مورد نظر بر روی تمام محصولات تسلا به همراه سخت افزار مورد نظر، بدون انجام کار اضافه یا خرید وسیله‌ی جانبی، قابل استفاده خواهد بود. این سخت افزار همین حالا هم به رانندگان تسلا اجازه می‌دهد که نمای ۳۶۰ درجه از دوربین‌های اطراف خودرو داشته باشند و بنابراین ارائه‌ی امکان فیلمبرداری ۳۶۰ درجه نیز چندان دشوار نخواهد بود.

البته جزئیات کمی در رابطه با اینکه این سیستم چگونه کار خواهد کرد وجود دارد و مشخص نیست که آیا این دوربین های ۳۶۰ درجه همواره فعال خواهند بود و یا زمانی که خودرو، برخورد یا نزدیک شدن به جسم خاصی را شناسایی می‌کند، فعال خواهند شد. ایلان ماسک نیز اطلاعات بیشتری از این قابلیت منتشر نکرده است و زمانی که به زمان عرضه این فناوری نزدیک می‌شویم، جزئیات کامل آن را منتشر خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه