ددپول 3 در دست ساخت است

رایان رینولدز تایید کرد: ددپول 3 در دست ساخت است

مالکیت کمپانی دیزنی بر تعدادی از دارایی‌های معنوی شرکت فاکس تا چند ماه دیگر به پایان می‌رسد و این خبر خوبی برای بسیاری از کاربران به‌خصوص طرفداران فیلم های ابرقهرمانی مانند ددپول 3 خواهد بود.

احتمالا می دانید که مالکیت بسیاری از دارایی‌های کمپانی فیلم‌سازی فاکس از چند وقت پیش در اختیار کمپانی دیزنی قرار گرفته است و حالا با این خبر جدید، بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی مانند سری مردان ایکس، ۴ شگفت‌انگیز و ددپول دوباره به جمع دنیای سینمایی مارول برمی‌گردند.

در حال حاضر خبر خاصی درباره برنامه‌ی تولید قسمت‌های جدید مردان ایکس و ۴ شگفت‌انگیز وجود ندارد، اما بازیگر اصلی سری ددپول یعنی رایان رینولدز تایید کرده است که نسخه سوم این فیلم در دست تولید قرار دارد.

این خبر، بخشی از یک گزارش است که در وب‌سایت Variety منتشر شده است. در این گزارش آمده که رایان رینولدز اخیرا سفری به چین داشته است تا در کمپین تبلیغاتی فیلم “Deadpool 2: I Love My Family” شرکت کند که در واقع ورژن تایید شده‌ی نسخه‌ی دوم این فیلم در کشور چین محسوب می‌شود.

البته فعلا جزئیات چندانی از فیلم ددپول 3 (Deadpool 3) در دسترس نیست، اما رینولدز تایید کرده است که فیلم در دست ساخت قرار دارد و نکته جذاب اینجاست که تیم تیم تولید فیلم قصد دارند در یک جهت کاملا متفاوت فعالیت کنند.

ددپول 3 چه زمانی اکران می‌شود؟

ددپول 3 در دست ساخت است

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی درباره تاریخ آغاز تصویربرداری ددپول ۳ و زمان اکران آن در سینماها وجود ندارد، اما بعضی از طرفداران این مجموعه نگرانند که تا آن موقع فیلم ددپول 3 همچنان در اختیار کمپانی دیزنی بماند. از آنجایی که این کمپانی معمولا تلاش زیادی می‌کند فیلم‌هایش مناسب خانواده‌ها باشد، این طرفداران ترجیح می‌دهند که دیزنی دخالتی در تولید فیلم نداشته باشد. هرچند که اگر تفکرات Bob Iger، رئیس دیزنی، هنوز هم تغییر نکرده باشد، احتمال ساخت یک نسخه با درجه‌بندی بزرگسالان از فیلم ددپول حتی توسط دیزنی همچنان هم وجود دارد؛ زیرا او در سال ۲۰۱۷ این موضوع را تایید کرده بود: “تا زمانی که ما به مخاطبان‌مان اجازه دهیم که بدانند چه محتویاتی قرار است پیش روی چشمان آنها قرار گیرد، همچنان می‌توانیم این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم.”

بنابراین با ‌جمع‌بندی این اخبار طرفداران ددپول کافی است چند هفته دیگر منتظر بمانند تا جزئیات کاملی از ددپول 3 را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به تو گوه خوریش اومده چاقال مگه تو هزینشو میدی

  2. ااکی ک حرف نمیزنن همه اینا با برنامس

  3. ای بابا اینا از هرچی دهتا چیز درست میکنن