انرجایزر

انرجایزر با ۲۶ گوشی جدید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ به جنگ رقبا می‌رود

کمپانی انرجایزر (Energizer) قصد دارد حضوری قدرتمند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ داشته باشد و با ۲۶ مدل از محصولات جدید خود، رقبای قدرتمندش را به مبارزه دعوت خواهد کرد.

به تازگی برنامه‌‌های انرجایزر برای حضور در نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ اعلام شده است و طبق این گزارش، این کمپانی قصد دارد ۲۶ گوشی جدید را در چهار دسته‌بندی مختلف رونمایی کند. یکی از این گوشی ها که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، یک باتری غول‌پیکر ۱۸ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که بزرگ‌ترین باتری در میان تمام گوشی های موبایل هوشمندی محسوب می‌شود که عرضه شده‌اند.

البته سال گذشته گوشی Power Max P16K Pro از کمپانی انرجایزر نیز با یک باتری غول پیکر ۱۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد، اما سپس این کمپانی برنامه‌هایش برای تولید این موبایل عجیب را لغو کرد و شاهد عرضه‌ی آن در بازار نبودیم. خط تولید سری پاورمکس همواره باتری‌های غول پیکری داشته‌اند که و ظرفیت آنها معمولا از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت شروع می‌شود و بالاتر می‌رود.

گوشی های گران قیمت انرجایزرانرجایزر

 

سری Energizer Ultimate نیز یک خط جدید است که با ۶ گوشی گران قیمت پیش روی چشمان کاربران قرار خواهد گرفت. یکی از آنها یک گوشی قابل انعطاف است و همین‌طور مدلی با دوربین‌های کشویی نیز وجود خواهد داشت. سه شعار اصلی این سری، عملکرد بهتر، نوآوری و طراحی زیبا هستند.

البته این تمام محصولات برند آمریکایی انرجایزر نیست و دو خانواده‌ی دیگر نیز وجود خواهند داشت که یکی از آنها تلفن های مدرن مربوط به آینده و دیگری گوشی های مقاوم در برابر آسیب خواهند بود. در مجموع تمام محصولات معرفی شده توسط انرجایزر به ۲۶ مدل گوناگون می‌رسد که در MWC ۲۰۱۹ آنها را خواهیم دید. این هجومی‌ترین حضور کمپانی انرجایزر که تحت مالکیت Avenir Telecom قرار دارد، در رویداد MWC محسوب می‌شود، بنابراین باید تا حدود یک ماه دیگر باید منتظر باشیم و این محصولات هیجان‌انگیز را از نزدیک ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من این همه پول داشتم ک اینجا نبودم

  2. اره دیگ اینا تو ایران کلا جوابگو نیست