فیلم بعدی کریستوفر نولان در تابستان ۲۰۲۰ اکران می‌شود

فیلم بعدی کریستوفر نولان در تابستان ۲۰۲۰ اکران می‌شود

کریستوفر نولان همواره در میان مورد انتظارترین کارگردان‌ها برای طرفداران سینما قرار دارد و حالا مشخص شده است که تابستان سال ۲۰۲۰ فیلم بعدی او اکران می شود.

طبق گزارشی که امروز منتشر شده است. فیلم بعدی کریستوفر نولان در سینماهای IMAX در تابستان سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. نولان در سال‌های گذشته به یکی از بزرگترین کارگردانان هالیوود تبدیل شده است و بعد از اینکه در سال ۲۰۰۰ با شاهکار هیجان‌انگیز خود یعنی Memento وارد سینما شد، در تمام این سال‌ها بارها با آثار خود تحسین منتقدان را برانگیخته است و همواره در ساخته‌های او آثاری از نبوغ و خلاقیت دیده می‌شود.

بازسازی نولان از سری بتمن تحت عنوان سه‌گانه‌ی شوالیه سیاه، توسط تعداد زیادی از سینما‌دوستان در سراسر جهان دیده شد و به یکی از بهترین فیلم‌هایی تبدیل شده که تا به حال از روی کتاب‌های کمیک ساخته شده است.

البته قطعا توانایی‌های نولان بسیار گسترده‌تر از یک ژانر محدود است و او آثاری هم در ژانر فانتزی همچون تعلیق و میان‌ستاره‌ای ساخته است و اکشن‌های دلهره‌آور او مانند بی‌خوابی، پرستیژ و حتی اثر جنگی اخیر او یعنی دانکرک، همواره نامزد برترین جوایز در معتبرترین جشنواره‌های سینمایی جهان بوده‌اند.

فیلم بعدی کریستوفر نولان در تابستان ۲۰۲۰ اکران می‌شود

دانکرک سرانجام نامزدی بهترین کارگردانی در جشنواره اسکار را برای نولان به ارمغان آورد و امزدی در هشت عنوان دیگر را نیز نصیب این فیلم تاثیرگذار کرد. این اکشن غیرخطی موفق شد سه جایزه آکادمی را نصیب خود کند، اما نولان نتوانست جایزه برترین کارگردان را به دست آورد. اینکه او قصد دارد دنباله دنباله فیلم دانکرک را بسازد یا نه، هنوز هم یکی از بزرگترین راز های هالیوود باقی مانده است و باید مدتی را منتظر بمانیم تا اطلاعاتی از آن به دست آوریم. طبق گزارش THR، کمپانی برادران وارنر تاریخ هفدهم جولای سال ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۱۳۹۹) را برای اکران پروژه مرموز بعدی نولان تعیین کرده است.

نکته مهم دیگر این است که این فیلم در سینماهای IMAX اکران خواهد شد. هنوز هیچ جزئیاتی درباره‌ی سناریو و یا تیم بازیگری این فیلم منتشر نشده است و با توجه به تجربه از فیلم‌های قبلی او می‌توان گفت که مدت‌ها باید برای دریافت اطلاعات منتظر بمانیم.

فیلم بعدی کریستوفر نولان یک پروژه‌ی «تاریخ‌ساز» خواهد بود

البته برای طرفداران این که لازم است یک سال و نیم دیگر در انتظار اکران فیلم بعدی نولان بمانند کمی دردآور خواهد بود، اما با توجه به اینکه ساخته‌های او معمولا شاهکارهای سنگین سینمایی خواهند بود و کمپانی برادران وارنر نیز تایید کرده است که این فیلم یک پروژه عظیم و تاثیرگذار است، این تاریخ عرضه قابل تحمل‌تر می‌شود. برادران وارنر در همکاری‌های قبلی خود با نولان نیز پروژه‌های مهمی را در ماه جولای عرضه کرده‌اند که نتایج فوق‌العاده‌ای در باکس آفیس برای آنها به همراه داشته است. دانکرک موفق شد بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد، شوالیه سیاه و شوالیه سیاه برمی‌خیزد هرکدام بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشتند و فیلم تلقین نیز موفق به کسب درآمد ۸۲۸ میلیون دلاری در اکران خود شد. حتی فیلم میان ستاره‌ای که در اواخر سال میلادی و در تاریخ نوامبر ۲۰۱۴ اکران شد نیز با درآمدی معادل ۶۷۷ میلیون دلار یکی از این موفقیت‌های گیشه‌ای محسوب می‌شود.

با وجود اینکه هیچگونه جزئیاتی درباره این که فیلم بعدی نولان دنباله‌ی کدام یک از آثار او خواهد بود و یا در چه ژانری ساخته می‌شود وجود ندارد، اما این هم باعث نشده است که هیجانات برای اعلام این خبر کاهش پیدا کند. او یکی از برترین کارگردانان هالیوود است و همین که طرفداران می‌دانند قرار است یکی دیگر از آثار او را بر روی پرده‌ی سینما مشاهده کنند، باعث به وجود آمدن هیجان زیادی در میان آنها شده است.

در ضمن با توجه به اینکه تابستان ۲۰۲۰ برای اکران این فیلم تعیین شده و پروژه حالا جنبه عمومی‌تری به خود گرفته است، احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری نیز از آن به دست خواهیم آورد. همچنین با توجه به اینکه احتمالا مراحل پیش تولید و ساخت فیلم بعدی کریستوفر نولان  از تابستان سال جاری میلادی آغاز می‌شود، تصمیم‌گیری برای انتخاب بازیگران و جزئیات سناریو به زودی افشا خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یعنی ممکنه ریبوت Memento باشه؟!!!😍😍😍

  2. تا اون موقع ی مرده س کی زنده

  3. با اخرین ساخته ش اصلا حال نکردم