معرفی فیلم تعقیب سرد (Cold Pursuit)؛ اطلاعات، تصاویر و بیشتر

در این مطلب به معرفی فیلم تعقیب سرد (Cold Pursuit) اثر اکشن جدید لیام نیسن (Liam Neeson) پرداخته‌ایم که به‌زودی روی پرده می‌رود.

فیلم تعقیب سرد اثر جدید بازیگر نامزد اسکار، لیام نیسن است که این بار او را در هیبت یک راننده ماشین‌های برف روب قرار می‌دهد که البته خیلی هم بزن بهادر است!

کارگردان: هانس پیتر مولند
نویسنده: فرانک بالدوین
بازیگران: لیام نیسن، لارا درن، جولیا جونز، تام بیتمن و امی رسوم
ژانر: اکشن، تریلر
درجه سنی: R (بعضی موارد برای بچه‌های زیر 17 سال نامناسب است)
شرکت سازنده: سامیت انترتینمنت، پارادوکس فیلم، استودیوکانال
شرکت ناشر: سامیت انترتینمنت
مدت زمان فیلم: یک ساعت و پنجاه و هشت دقیقه
کشور: آمریکا
زبان: انگلیسی
تاریخ اکران: 8 فبریه 2019 (19 بهمن)
خلاصه داستان: نلس کاکسمن، یک راننده ساده ماشین‌‎های برف روب است که پسرش به دلیل اوردوز کشته می‌شود. او که چند دلال مواد مخدر را مقصر این اتفاق می‌داند، تصمیم می‌گیرد از آنان انتقام بگیرد.

لیام نیسن در ژانویه 2017 به عنوان اولین بازیگر به فیلم پیوست و فیلم‌برداری اثر از ماه مارس اغاز شد. نیسن که آثار اکشنی همچون خاکستری (The Grey)، سه گانه ربوده‌ شده (Taken)، تیم آ (The A-Team) و بدون توقف (Non-Stop) را در کارنامه دارد، اعلام کرده که این آخرین فیلم اکشن او خواهد بود.

پوسترهای بین المللی فیلم تعقیب سرد – Cold Pursuit

این فیلم بازسازی یک اثر نروژی به نام به ترتیب خروج از صحنه (In Order of Disappearance) با بازی استلان اسکارشگورد است که در سال 2014 توانست نامزد خرس طلایی نیز شود. جالب است بدانید کارگردانی نسخه اصلی نیز بر عهده هانس پیتر مولند بوده است. انتظار می‌رود که بازگشت او در مقام کارگردان باعث شود تا با اثر مستحکم و قابل توجهی رو به رو شویم. از سوی دیگر، این اولین فیلم‌نامه جدی فرانک بالدوین در مقام نویسنده است و هنوز مشخص نیست که او تا چه اندازه موفق بوده است.

تصاویر فیلم تعقیب سرد

در کنار نیسن، لارا درن که سال گذشته با فیلم تلویزیونی داستان (The Tale) نامزد جایزه امی شد و امی رسوم، بازیگر سریال بی‌شرم (Shameless) در نقش افسر پلیس حضور دارند.

فیلم تعقیب سرد در تاریخ 8 فبریه در سینماهای آمریکا و کانادا به اکران در می‌آید و از آنجایی که رقبای سختی همچون قسمت دوم لگو (The Lego Movie 2: The Second Part) و فیلم ترسناک شگفت انگیز (The Prodigy) دارد، پیش بینی می‌شود که به فروشی بین 10 الی 15 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند.