اندروید 9 پای برای هواوی میت 9

آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 منتشر شد

آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 منتشر شد. این نسخه پایدار به‌ روزرسانی سیستم عامل اندروید 9 برای هواوی Mate 9 بوده و همه مشکلات نسخه‌های بتا در آن از بین رفته است.

بر اساس بازخوردهای دریافت شده از کاربران شرکت‌کننده در طرح تست نسخه بتای اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 ، نسخه پایدار این به‌ روزرسانی توسعه یافت و منتشر شد. شماره ورژن این آپدیت MHA-AL 9.0.1.150 است.

همانند همیشه، به روزرسانی سیستم عامل ممکن است به یکباره در اختیار همه کاربران قرار نگیرد و بسته به منطقه جغرافیایی، دریافت آن کمی به طول بینجامد. کاربرانی که هنوز نوتیفیکیشن در دسترس بودن آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 را دریافت نکرده‌اند، بهتر است وضعیت را با رفتن به بخش Update تنظیمات گوشی خود بررسی کنند.

آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 9

قابلیت‌های اندروید 9 پای برای هواوی میت 9

هوشمندی هواوی میت 9 شما بعد از دریافت آپدیت سیستم عامل جدید، پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت. با الهام گرفتن از رنگ‌های طبیعت، عناصر موجود در اطراف و همچنین نور و سایه محیط و در ادامه یکپارچه شدن آن‌ها با رابط کاربری، یک افکت صوت طبیعی ایجاد خواهد شد که به طبیعت بسیار نزدیک است.

صدای زنگ هشدار گوشی (به منظور بیدار شدن از خواب)، بر اساس صدای آب متلاطم در طبیعت و همچنین صدای گنجشک در ابتدای صبح پخش خواهد شد. به این ترتیب دیگر با استرس و تپش قلب از خواب بیدار نمی‌شوید!

اندروید 9 پای برای هواوی میت 9

بیشتر قابلیت‌های افزوده شده به واسطه اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 با هوش مصنوعی آن سر و کار دارند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، افزوده شدن توانایی تشخیص غذاهای مختلف و اعلام کالری آن‌ها است. به این ترتیب به طور دقیق متوجه خواهید شد در هر روز چه میزان کالری دریافت کرده‌اید. به شیوه‌ای مشابه گوشی خواهد توانست افراد سرشناش، حیوانات، خودروها و دیگر اشیا را تشخیص داده و اطلاعاتی درباره آن‌ها ارائه کند.

اگر آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 9 را دریافت و قابلیت‌های جدیدی به جز موارد ذکر شده در بالا رویت کرده‌اید، آن‌ها را با دیگر کاربران در بخش نظرات این مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام .نسخه اندروید برای گوشی من اومده بود اما انجام ندادم الان دیگه نیست نمیدونم از کجا بگیرم .میشه کمکم کنید.