جشنواره فیلم فجر

از پوستر و شعار همراه اول برای جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

صبح روز دوشنبه 8 بهمن‌ماه مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد که در حاشیه آن از پوستر و شعار همراه اول برای این رویداد مهم هنری رونمایی شد.

صبح روز دوشنبه 8 بهمن‌ماه مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت تهران برگزار شد. در حاشیه این مراسم با حضور شاهین آرپناهی (مدیرکل ارتباطات همراه اول)، ابراهیم داروغه زاده (دبیر جشنواره فیلم فجر) و جمعی از خبرنگاران از پوستر و شعار «همراه اول، حامی هنر ایران زمین» رونمایی شد. گفتنی است جشنوراه فیلم فجر 97 با حمایت ویژه اپراتور همراه اول برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم فجر

حمایت همراه اول از جشنواره فیلم فجر

شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول در حاشیه نشست خبری جشنوراه فیلم فجر به اهداف اپراتور همراه اول برای حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و فعالیت‌های برجسته این حوزه اشاره کرد و گفت:

خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم. بدون شک در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتما جشنواره ویژه‌ای خواهد بود. این نخستین ورود همراه اول به حوزه‌های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و بدون شک آخری هم نخواهد بود، بلکه قصد داریم در حوزه حمایتگری و مسئولیت‌های اجتماعی خود، بیشتر از قبل به این موضوع توجه کنیم.

جشنواره فیلم فجر

در ادامه نشست خبری، ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره سی و هفتم عنوان کرد در روز 9 بهمن‌ماه افتتاحیه و در روز 22 بهمن نیز اختتامیه این جشنوراه برگزار می‌شود. همچنین قصد داریم در 13 بهمن‌ماه با حضور تمام افرادی که در 37 سال اخیر جایزه سیمرغ جشنواره را دریافت کرده‌اند، یک مهمانی بزرگ برگزار کنیم. در این دوره از جشنواره، همراه اول برای افزایش رفاه بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، تمامی بخش‌های پردیس ملت را به صورت ویژه تحت پوشش ارتباطی قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لابد ب همه کاندیدا ی سیم کارت میخوان بدن

  2. همه جا حاضر در صحنس😂