FCC شارژر وایرلس گلکسی اس ۱۰ با خروجی ۱۵ واتی را تایید کرد

FCC شارژر وایرلس گلکسی اس ۱۰ با خروجی ۱۵ واتی را تایید کرد

سری گلکسی اس ۱۰ تا چند روز دیگر به طور رسمی توسط سامسونگ رونمایی خواهند شد و حالا انتشار یک تاییدیه از شارژر وایرلس این گوشی ها، جزئیاتی را درباره آن افشا ساخته است.

شارژر وایرلس EP-P5200 سامسونگ به تازگی توسط نهاد FCC تایید شده است که اطلاعات منتشر شده در این مطلب نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال ارتقای قابلیت های شارژ بیسیم سری گلکسی اس ۱۰ خواهد بود.

شارژر جدید دارای ورودی ۱۲ ولت و جریان یک آمپری است که در مقایسه با مدل EP-N5100 که ورودی ۹ ولت و جریان ۱.۶۷ آمپری داشت و خروجی آن به ۹ ولت و یک آمپر می‌رسید، نه وات بیشتر و ۶۰ درصد بازدهی بالاتری دارد.

در صورت در نظر گرفتن یک عملکرد یکسان، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی های جدید سامسونگ دارای قدرت شارژ ۱۵ واتی باشند که این موضوع با عبارت «کمتر یا مساوی ۱۵ وات» در توضیحات همخوانی دارد.

همان توان بالای شارژر کابلی را این بار بدون سیم تجربه کنید

FCC شارژر وایرلس گلکسی اس ۱۰ با خروجی ۱۵ واتی را تایید کرد

برای مقایسه‌ی بهتر جالب است بدانید که شارژ سریع سامسونگ در حال حاضر از خروجی ۹ ولت و ۱.۶۷ آمپر برخوردار است که توان ۱۵ وات را برای آن به ارمغان می‌آورد. اما این شارژ کابلی است و در گلکسی اس ۱۰ شما می‌توانید همین قدرت را به صورت بیسیم در اختیار داشته باشید.

همچنین به نظر می‌رسد که خانواده‌ی گوشی های اس 10 سامسونگ از شارژ سیمی با توان پانزده واتی نیز همچنان پشتیبانی کنند تا شما سرعت یکسانی چه در صورت شارژ وایرلس و چه در صورت استفاده از شارژر سیمی داشته باشید.