تاریخ رونمایی از گوشی ردمی ایکس شیائومی با سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر لو رفت

تاریخ رونمایی از گوشی ردمی ایکس شیائومی لو رفت؛ اثر انگشت زیر صفحه در یک گوشی میان‌رده

نام ایکس ابتدا به گوشی ردمی نوت ۷ نسبت داده می‌شد، اما جالب است بدانید که محصول اصلی با این نام، یعنی گوشی ردمی ایکس (Redmi X) قرار است تا چند روز دیگر رونمایی شود.

طبق یک پوستر تبلیغاتی که به تازگی توسط وب‌سایت playfuldroid منتشر شده است، گوشی ردمی ایکس شیائومی قرار است در روز پانزدهم فوریه (۲۶ بهمن) رونمایی شود.

پوستر مورد نظر اشاره می‌کند که مدل ایکس اولین گوشی ردمی خواهد بود که به سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر مجهز می‌شود. تا چندی پیش این قابلیت تنها مختص پرچمداران گران‌قیمت برندهای مطرح جهان بود، اما حالا آن را می‌توانید بر روی گوشی های ارزان قیمت نیز ببینید. البته توجه داشته باشید که این پوستر تبلیغاتی توسط حساب‌های کاربری رسمی شیائومی منتشر نشده است و بنابراین امکان به وجود آمدن تغییراتی در این تاریخ وجود دارد.

تاریخ رونمایی از گوشی ردمی ایکس شیائومی با سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر لو رفت

مشخصات گوشی شیائومی ردمی ایکس (Redmi X)

پیش‌بینی می‌شود که گوشی ردمی X از مدل نوت ۷ قدرتمند‌تر باشد و احتمالا به جای استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ از مدل ۷۱۰ بهره ببرد. همچنین ممکن است این محصول با نام ردمی نوت ۷ پرو عرضه شود که پیش از این اطلاعاتی مبنی بر رونمایی از آن در ماه فوریه دریافت کرده بودیم.

این مدل قرار بود با پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شود که سنسور دوربین آن نیز به جای سامسونگ توسط سونی تولید شده است. جشنواره سال نو چینی‌ها از روز پنجم فوریه آغاز می‌شود و تا روز پانزدهم این ماه ادامه دارد. بنابراین این زمان ایده‌آلی برای عرضه محصول به بازار محسوب می‌شود. ردمی نوت ۵ و مدل ۵ پرو نیز سال گذشته در روز چهاردهم فوریه رونمایی شده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه