دو لباس از سری چهار شگفت انگیز به بازی اسپایدرمن اضافه شد

دو لباس از سری چهار شگفت انگیز به بازی اسپایدرمن بر روی پلی استیشن ۴ اضافه شد

بازی اسپایدرمن که توسط اینسومنیاک گیمز به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده، به تازگی دو لباس جدید از سری ۴ شگفت انگیز را دریافت کرده است.

بازی اسپایدرمن این روزها به یکی از محبوب ترین عناوین پلی استیشن ۴ تبدیل شده و حالا کمپانی سازنده تصمیم گرفته است که دو لباس از یک مجموعه کمیک محبوب دیگر از کمپانی مارول یعنی چهار شگفت انگیز را به این بازی اضافه کند. با وجود اینکه در ماه‌های اخیر، سری ۴ شگفت انگیز پشت دیگر عناوین دنیای سینمایی مارول مانده است، اما حالا او اینسومنیاک گیمز دو لباس متعلق به این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز را برای ماجراجویی‌های پیتر پارکر در بازی اسپایدرمن ارائه می‌کند.

مارول و اینسومنیاک گیمز امروز به طور رسمی از از ارائه این دو لباس جدید برای کاراکتر اسپایدرمن در پلی استیشن ۴ خبر دادند. عرضه این آیتم‌های جدید از طریق دریافت نسخه‌ی ۱.۱۴ پچ اسپایدرمن که از امروز قابل دانلود است، انجام می شود.

اولین لباس متعلق به شخصیت Bombastic Bag Man است که با پوشیدن آن، کاراکتر داخل بازی یک لباس نوستالژیک آبی‌رنگ از سری ۴ شگفت انگیز را به همراه یک یک پاکت کاغذی بر روی سر خود دریافت خواهد کرد.

دو لباس از سری چهار شگفت انگیز به بازی اسپایدرمن اضافه شد

لباس The Future Foundation نیز دومین آیتمی است که برای طرفداران این بازی قابل دریافت خواهد بود. این لباس در واقع همان پوششی است که کاراکتر مرد عنکبوتی در کمیک‌هایی که پیوستن این شخصیت به سری ۴ شگفت انگیز را روایت می‌کردند به تن داشته است. جالب است بدانید که برای اولین بار در شماره‌ی اول نسخه‌ی‌ سال ۱۹۶۳ اسپایدرمن شگفت انگیز بود که کاراکتر اسپایدی تصمیم گرفت که به این تیم ملحق شود، اما در نهایت مجبور مبارزه با آنها شد!

برای دریافت این پچ کافی است که کنسول خود را به اینترنت متصل کنید و منتظر دریافت آن بمانید؛ البته لازم است بدانید که بازی اسپایدرمن تنها بر روی پلی استیشن فور قابل دریافت است و کاربران دیگر پلتفرم‌ها نمی‌توانند آن را تجربه کنند.