یک نسخه از گلکسی اس 10 پلاس با ۱۲ گیگ رم و یک ترابایت ظرفیت داخلی تولید می‌شود

یک نسخه از گلکسی اس 10 پلاس با ۱۲ گیگ رم و یک ترابایت ظرفیت داخلی تولید می‌شود

امروز اطلاعات جذابی درباره گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ و دیگر مدل‌های پرچمداران جدید این برند کره‌ای دریافت کرده‌ایم که جزئیات کاملی درباره مشخصات، تاریخ عرضه، سایز نمایشگر و نام‌گذاری آنها به ما می‌دهد.

دقایقی پیش یکی از افشاگران، اطلاعاتی را منتشر کرده که مدعی است آنها را به طور مستقیم از یکی از نمایندگان رسمی سامسونگ که بر روی نمونه‌های آزمایشی سری گلکسی اس ۱۰ کار می‌کرده، به دست آورده است. نکته اول این است که سری اس ده سامسونگ در سه سایز مختلف تولید می‌شوند و بر خلاف چیزی که تا به امروز تصور می‌کردیم، مدلی که دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی است، گلکسی اس 10 لایت نام‌گذاری نخواهد شد.

یک نسخه از گلکسی اس 10 پلاس با ۱۲ گیگ رم و یک ترابایت ظرفیت داخلی تولید می‌شود

این مدل تنها یک نسخه کوچکتر از مدل استاندارد گلکسی S10 است که همان پردازنده و حافظه‌ی رم دیگر مدل‌ها را در خود خواهد داشت. همچنین نکته جذاب دیگر این است که یک نسخه ویژه از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Plus) با ظرفیت محدود تولید خواهد شد که این نسخه به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ظرفیت داخلی باورنکردنی یک ترابایت مجهز می‌شود.

سایز نمایشگر گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای یک نمایشگر غول پیکر ۶.۴ اینچی خواهد بود و دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی به همراه دو دوربین سلفی، امکانات تصویربرداری آن را تشکیل می‌دهند.

دو مدل دیگر این سری، دوربین‌های سلفی معمولی خواهند داشت و مدل اس ۱۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی نیز از دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی خود برخوردار خواهد بود؛ این در حالی است که مدل کوچکتر با نمایشگر ۵.۸ اینچی تنها دو دوربین اصلی خواهد داشت.

یک نسخه از گلکسی اس 10 پلاس با ۱۲ گیگ رم و یک ترابایت ظرفیت داخلی تولید می‌شود

از نظر گزینه‌های رنگی، مدل مشکی طبق معمول در سبد سامسونگ حضور دارد و یک گزینه‌ی سفید‌ رنگ با رنگ شبیه به مروارید و یک مدل جدید به رنگ سبز دریایی نیز قابل خریداری خواهد بود. همچنین برای برخی از مدل‌های پرچمداران جدید سامسونگ، گزینه‌های رنگی بیشتری نیز نظیر آبی و زرد تولید می‌شوند.

هر سه مدل جدید گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ با رابط کاربری جدیدی One UI این کمپانی عرضه می‌شوند و همگی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار خواهند بود.

بعد از رونمایی رسمی در روز ۲۰ فوری (یکم اسفند)، این محصولات گران‌قیمت در تاریخ هشتم مارس (۱۷ اسفند) روانه بازارها خواهند شد؛ گفتنی است که هیچ یک از مقامات سامسونگ به طور رسمی این اطلاعات را تایید نکرده است و بنابراین باید با دیده‌ی تردید به آنها نگاه کنید.