سریال ویچر (The Witcher) دارای محتوای بزرگسالانه خواهد بود

با اینکه بسیاری از طرفداران منتظر پخش سریال ویچر (The Witcher) هستند اما هنوز تصاویر و اطلاعات امیدوارکننده‌ای از آن منتشر نشده است.

بیشتر انتقادات طرفداران به تیم بازیگری سریال ویچر است. خصوصا وقتی که مشخص شد فریا آلن (Freya Allan)، یک بازیگر زن گمنام، نقش سیری (Ciri) را بازی خواهد کرد. این انتقادات باعث شده تا سازنده سریال، لورن هیسریچ (Lauren Hissrich) از فضای مجازی خارج شود و تنها گاهی اطلاعات جزئی در مورد سریال منتشر کند.

سریال ویچر مناسب کودکان نخواهد بود 

هیسریچ اخیرا در توئیتی اعلام کرده که یک نسخه از سریال ویچر مشاهده کرده و با قاطعیت می‌تواند بگوید که سریال مناسب کودکان نیست. امید می‌رود که سریال، رویکرد بزرگسالانه‌ای به محتواهای بازی و منبع اقتباسی داشته باشد و بتواند ادای دین مناسبی به گرالت (Geralt of Rivia) و دنیای غنی آن کند.

تولید این سریال از چند ماه قبل آغاز شد و هنوز تاریخ پخش آن مشخص نیست. تا اینجا اطلاعات دقیقی از سریال منتشر نشده اما می‌دانیم که بازیگر فیلم سوپرمن، هنری کاویل (Henry Cavill) نقش گرالت را بازی می‌کند. انتخاب او نظر تمامی طرفداران را جلب نکرد و به او نیز انتقاد دارند. بسیاری از طرفداران خواستار حضور بازیگر دانمارکی، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در این نقش بودند که چنین اتفاقی رخ نداد.

سریال ویچر

تصویر رسمی هنری کاویل در نقش گرالت

فصل اول The Witcher دارای 8 قسمت خواهد بود و هنوز مشخص نیست که در سال 2019 پخش می‌شود یا باید تا 2020 منتظر آن بمانیم. طرفداران مجموعه بازی The Witcher انتظارات بالایی از این سریال دارند و اعلام خبر بزرگسالانه بودن آن، نشان می‌دهد که سازندگان قصد دارند در مسیر درستی قدم بردارند.

سریال ویچر از کتاب پرطرفداری به همین نام نوشته نویسنده لهستانی، آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) اقتباس شده است. مجموعه بازی‌ ویچر در بین بازی دوستان بسیار محبوب است و قسمت سوم آن The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 توانست یک موفقیت عظیم برای سازندگان‌اش باشد و علاوه بر فروش 6 میلیون نسخه‌ای در 6 هفته، جوایز زیادی را به خانه ببرد.

این سریال در سرویس (Netflix) عرضه خواهد شد و مطابق معمول، تمامی قسمت‌های آن به طور همزمان در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زیاد بهش امید وار نیستم

  2. این سریال باید بعد گیم اف خوشحالمون کنه