مشخصات احتمالی تبلت گلکسی ویو 2 از طریق نتایج بنچمارک لو رفت

مشخصات احتمالی تبلت گلکسی ویو 2 از طریق نتایج بنچمارک لو رفت

صحبت درباره تبلت گلکسی ویو 2 از خبری مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار برروی تولید نسل جدید از سری گلکسی ویو است، آغاز شد و حالا به نظر می رسد که مشخصات فنی Galaxy View 2 در نتایج یک بنچمارک لو رفته است.

اگر فراموش کرده‌اید باید بهتان یادآوری کنیم که سری گلکسی ویو در واقع تبلت های اندرویدی غول‌پیکری هستند که سه سال پیش توسط سامسونگ عرضه شدند. حالا به نظر می‌رسد که مشخصات احتمالی گلکسی View 2 از طریق انتشار نتایج بنچمارک منتسب به این تبلت لو رفته باشد.

گزارش‌های اولیه ایدرباره نسل جدید این تبلت ها بیان می‌کردند که این محصول یک نمایشگر ۱۷.۵ اینچی خواهد داشت. احتمالا برخی از شما به یاد می‌آورید که نسل اول آن دارای نمایشگر ۱۸.۴ اینچی بود. این دیوایس همچنین از یک قسمت تا شونده مانند کتاب برخوردار است که به عنوان پایه نیز برای آن عمل می‌کند.

مشخصات گلکسی ویو 2 از یک تبلت محصول میان رده حکایت دارند

مشخصات احتمالی تبلت گلکسی ویو 2 از طریق نتایج بنچمارک لو رفت

نسل اول از تبلت های گلکسی ویو نتوانستند انتظارات مدیران سامسونگ را برآورده کنند و سامسونگ نیز در طول این سه سال هیچ مدل جدیدی از این خانواده را عرضه نکرد. اما حالا به نظر می‌رسد که این برند کر‌ه‌ای می‌خواهد یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند و احتمال دارد که همکاری‌های مشترک با اپراتورهای مخابراتی، سامسونگ را برای ارائه یک تبلت جدید از سری گلکسی ویو قانع کرده باشد.

گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تبلت سامسونگ گلکسی ویو 2 و از طریق اپراتور AT&T در ایالات متحده آمریکا به فروش خواهد رسید. البته این که یک نسخه‌ی آنلاک شده از این تبلت در بازار دیگر کشورها نیز عرضه خواهد شد یا نه، موضوعی است که هنوز درباره آن اطلاعی در دست نیست.

طبق اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک تبلت گلکسی ویو ۲ دارای پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ خواهد بود. سه گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو نیز دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند؛ البته احتمال این وجود دارد که تبلت در نهایت با سیستم عامل اندروید ۹ پای وارد بازار شود.

اگر این مشخصات به نظرتان پایین می‌آید، باید یک بار دیگر تاکید کنیم که تبلت‌های این خانواده همگی دارای مشخصات سخت افزاری پایینی هستند و برای کاربرانی که به دنبال تبلت های میان رده با قیمت مناسب می‌گردند عرضه خواهند شد.

در ضمن هنوز قطعی نیست که این دیوایس با شماره مدل SM-T927A قرار است به طور رسمی عرضه شود و سامسونگ به همراه AT&T موفق شده‌اند که این موضوع را همچنان به صورت یک راز سر به مهر باقی نگه دارند. حدود ۵ ماه پیش این محصول تاییدیه‌های وای فای و بلوتوث را دریافت کرد و از آن زمان تاکنون صحبت خاصی درباره آن به میان نیامده است؛ ما به محض دریافت اخبار تکمیلی آن را با شما گجت نیوزی‌های عزیز در میان خواهیم گذاشت.