به زودی ناچ قطره‌ای گوشی های ال جی را هم آلوده می‌کند!

به زودی ناچ قطره‌ای گوشی های ال جی را هم آلوده می‌کند!

گوشی پرچمدار جدید ال جی یعنی جی 8 ThinQ احتمالا از یک بریدگی عریض برخوردار باشد، اما طبق گزارش‌ها احتمالا تصمیم ال ‌جی برای به کارگیری سبک طراحی ناچ به زودی دچار تغییرات مهمی می‌شود.

درست مشابه نسل گذشته یعنی ال جی G7 ThinQ، گوشی G8 ThinQ نیز دارای ناچ خواهد بود، اما طبق اطلاعاتی که از پتنت‌های جدید ثبت شده توسط ال‌ جی منتشر شده است، این برند کره ای قصد دارد ناچ گوشی های خود را کوچک‌تر کند.

سبک طراحی اشاره شده در این پتنت در واقع در ماه آوریل سال گذشته میلادی یعنی چند هفته قبل از رونمایی از گوشی جی 7 ThinQ به ثبت رسیده است. دقیقا به همین دلیل است که اسمارت فون مطرح شده در این پتنت، دارای مشخصاتی مشابه مدل G7 ThinQ است؛ یعنی یک دوربین دوگانه عمودی بر روی قسمت مرکزی پنل پشتی و یک سنسور اثر انگشت در زیر آن. البته به طور کلی این محصول به اسمارت فون اسنشال فون نیز شباهت زیادی دارد.

به زودی ناچ قطره‌ای گوشی های ال جی را هم آلوده می‌کند!

همان‌طور که می‌بینید در این پتنت ال جی ای یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک‌تر را به ثبت رسانده است که در حاشیه بالای نمایشگر دیده می‌شود و بلندگوی تماس نیز کمی بالاتر از آن و بر روی لبه‌ی فریم گوشی قرار دارد. دوربین سلفی نیز درون این ناچ قطره آبی که کاملا دایره‌ای است، به چشم می‌خورد و البته نکته عجیب این است که حاشیه پایین نمایشگر کاملا از قسمت بالایی آن ضخیم‌تر است؛ این موضوع نشان‌دهنده‌ی این است که احتمالا اسمارت فون های میان رده در سال آینده از این طراحی استفاده خواهند کرد.

این پتنت همچنین به وجود یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در لبه پایینی و یک خشاب سیم‌کارت بر روی لبه بالایی اشاره می‌کند. دکمه خاموش و روشن بر روی لبه‌ی سمت راست و دکمه‌های تغییر ولوم صدا نیز بر روی لبه سمت چپ قرار گرفته‌اند. البته برخلاف پرچمداران اخیر ال ‌جی که از یک دکمه‌ی اختصاصی برای فراخوانی دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت برخوردارند، این دکمه در گوشی داخل پتنت وجود ندارد و این هم نشانه دیگری است که ثابت می‌کند این پتنت مربوط به یک گوشی میان رده خواهد بود.

احتمال معرفی گوشی جدید ال جی با ناچ قطره‌ای در MWC 2019

به زودی ناچ قطره‌ای گوشی های ال جی را هم آلوده می‌کند!

اگر گزارش‌های پیشین صحیح باشد، دو مدل ال جی جی ۸ ThinQ و ال جی وی ۵۰ ThinQ 5G در نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ ماه آینده در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهند شد. این غول کره‌ای ممکن است از این فرصت برای معرفی کردن چند محصول میان رده نیز استفاده کند که احتمالا این طراحی در یک یا همه آنها به کار خواهد رفت؛ البته در نهایت لازم است تاکید کنیم که ممکن است از این پتنت در هیچ یک از محصولات تجاری ال جی استفاده‌ای نشود.