دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4

اطلاعاتی امیدوارکننده درباره دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4

به تازگی اطلاعاتی به دست آمده است که ماژول دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4 (Sony Xperia XZ4) را یک مجموعه سه‌گانه با سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی توصیف می‌کند.

کمپانی سونی از گوشی های رده بالای تازه‌ای در کنگره جهانی موبایل 2019 رونمایی خواهد کرد که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها، مدل XZ4 باشد. این گوشی هنوز نیامده، سرخط بسیاری از اخبار را به خود اختصاص داده و گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات اپتیک آن هم زیاد است. تصویر جدید انتشار یافته در یک سایت ژاپنی، مشخصات و نحوه چیدمان سه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4 را در قاب پشتی آن نمایش می‌دهد.

بر این اساس، دوربین اصلی از یک سنسور 52 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 استفاده می‌کند. البته هنوز نمی‌دانیم که آیا این سنسور، نسخه ارتقا یافته‌‌ی IMX 586 است که اخیرا در گوشی آنر وی 20 مورد استفاده قرار گرفته بود یا خیر؟

علاوه بر این، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و گشودگی دیافراگم f/2.6 هم در تصویر دیده می‌شود. دیگر دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4 برخوردار از یک سنسور 0.3 مگاپیکسلی ToF خواهد بود که می‌تواند موجب تقویت قابلیت فوکوس خودکار در این گوشی شود.

سایر گزارش‌ها، از وجود نمایشگر اولد 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 در پرچمدار آینده سونی حکایت دارند. ظاهرا این نمایشگر، دارای وضوح 3360 در 1440 پیکسل و توانایی پشتیبانی از محتوای HDR است. همچنین با پوششی از گوریلا گلس 5 محافظت خواهد شد.

انتظار می‌رود قلب تپنده‌ی دستگاه، تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام باشد و با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی شود. قاعدتا وجود شیاری برای قرار دادن کارت microSD نیز، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را به کاربران می‌دهد. این محصول با سیستم عامل اندروید 9 پای کار خواهد کرد و از طریق یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه خواهد شد.

مشخصات سه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4

دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. والا گوشیای خوبی بود ی دوره ای برا خودش

  2. این امید واهی ب چه درد میخوره

  3. سونی بالاخر به کورس رقایت برگشت
    هری موافقه لایک بهترین گوشی سال 2019

  4. سونی خودش شاهکار دوربینه مگه میشه بد باشه