تحویل بی وای دی S7

تحویل بی وای دی S7 از اواخر تیرماه 98 شروع می‌شود

تحویل بی وای دی S7 از اواخر تیرماه 98 انجام خواهد شد. شرکت کارمانیا به عنوان نماینده رسمی خودروهای BYD در ایران، خودرو بی وای دی اس 7 را از تیرماه سال آینده به مشتریان تحویل می‌دهد.

پس از شروع دور جدید تحریم‌های آمریکا و نوسان نرخ ارز، خودروسازان داخلی به خاطر مشکل تامین قطعه و تولید، دیگر قادر به انجام تعهدات خود نیستند. از این رو تحویل خودروهای کارمانیا به خصوص تحویل بی وای دی S7 نیز به تعویق افتاده و بسیاری از مشتریان از بدقولی این شرکت ناراضی‌ هستند و توقع دارند شرکت کارمانیا زمان مشخصی را برای تحویل خودروهای ثبت نامی نظیر بی وای دی اس 7 اعلام کند. سرانجام پس از اعتراض‌ها و تجمع‌های متعددی که مشتریان این شرکت انجام دادند، کارمانیا در اطلاعیه‌ای زمان تحویل بی وای دی S7 را در اواخر تیرماه 98 اعلام کرد. در ادامه، اطلاعیه شرکت کارمانیا را بررسی می‌کنیم.

تحویل بی وای دی S7 از تیرماه 98

بر اساس اطلاعیه جدید شرکت کارمانیا، مقرر شده است که تحویل بی وای دی S7 از اواخر تیرماه 98 انجام شود و همچنین ظرف مدت 3 ماه تمامی تعهدها به‌روز خواهد شد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

احتراما عطف به اطلاعیه شماره 2 و برای شفاف‌سازی بند 3 اطلاعیه مذکور، به اطلاع می‌رساند تولید خودرو BYD S7 از پایان تیرماه 98 شروع و طی 3 ماه تمامی تعهدها به‌روز خواهد شد. لازم به توضیح است که خودروسازی کارمانیا تمام تلاش خود را برای ایفای تعهدها زودتر از موعد اعلامی فوق انجام خواهد داد. مجددا تاکید می‌شود اخبار این واحد صنعتی و تولیدی را فقط از کانال‌ها و وب‌سایت رسمی این شرکت پیگیری کنید.

تحویل بی وای دی S7