آمریکایی‌ها سالانه بیش از ۲۶ میلیارد تماس تبلیغاتی مزاحم دریافت می‌کنند

آمریکایی‌ها سالانه بیش از ۲۶ میلیارد تماس تبلیغاتی مزاحم دریافت می‌کنند

اگر فکر می کردید که شما تنها کاربری هستید که با تماس ها و پیامک های مزاحم تبلیغاتی مواجه می‌شوید، جالب است بدانید که این آمار برای کاربران آمریکایی بسیار فاجعه‌بار بوده است.

Hiya که یک سرویس مانیتورینگ ارتباطات مزاحم است، مدت‌ها در حال آنالیز کردن تماس‌های ایجاد شده توسط ربات‌های خودکار بوده است و طبق نتایج به دست آمده توسط توسط آن، بسیاری از مردم قید پاسخ دادن به زنگ‌های گوشی خود را زده‌اند! حجم این تماس‌های ایجاد شده توسط ربات‌ها بر اساس یک روتین سالانه در حال رشد بوده است و حتی تاسیس سیستم Do Not Call Registry در حدود یک دهه قبل در سال ۲۰۰۳ نیز کمکی به کاهش آنها نکرده است.

این سیستم حدود ۱۱ میلیارد تماس را به طور ماهانه رصد کرده و متوجه شده است که تنها ۵۲ درصد از تمام تماس‌هایی که آمریکایی‌ها بر روی تلفن های همراهشان دریافت می‌کنند را پاسخ می‌دهند. این آمار تقریبا نصف تماس‌هایی است که از طریق voicemail ارسال می‌شود.

سیستم تماس های تبلیغاتی رباتیک هوشمندتر شده‌اند

آمریکایی‌ها سالانه بیش از ۲۶ میلیارد تماس تبلیغاتی مزاحم دریافت می‌کنند

زمانی که این کاربران تماس‌هایی را از شماره‌های ناشناخته دریافت می‌کنند، این آمار به بیش از «۳ تماسِ پاسخ داده نشده از هر چهار تماس» افزایش پیدا می‌کند. طبق آمار هر کاربر به طور متوسط ۱۱۴ تماس در طول ماه دریافت می‌کند که بیش از نیمی از آنها از طرف شماره تلفن‌هایی هستند که در دفترچه مخاطبان آنها ثبت نشده است؛ از این آمار نیز تعداد بسیاری مربوط به تماس‌های تبلیغاتی و کلاهبرداری هستند.

سیستم‌های برقراری تماس خودکار به صورت رباتیک بر روی روند کاری خود تغییرات ایجاد کرده‌اند تا بتوانند سیستم‌های مراقبتی و امنیتی را دور بزنند. آنها با پوشاندن تماس‌های تبلیغاتی خود در قالب شماره‌های محلی که واقعی به نظر می‌رسند، به کاربران دسترسی پیدا می‌کنند

و این هم تشخیص مزاحم بودن شماره‌ها را سخت‌تر می‌کند. این در حالی است که سرویس‌های بسیار کمی بر روی آی او اس و اندروید وجود دارد که به کاربران اجازه دهند تماس‌های پوشش داده شده در این قالب را شناسایی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. والا خیلی خوبن این پیاما اکثر وقتا اطلاعات و چیزا خوبی رو بهت خبر میدن

  2. گمون نکنم رکورد ایران رو زده باشه

  3. در این چمن گل بی‌خار کس نچید آری
    کشورهای متمدن، مدینۀ فاضله نیستند ولی شهروندانش [رویهمرفته] از امکانات و رفاهیاتی -خیلی بسیار فراوان بیشتر- از شهروندانِ دوَل جهان سوّم برخوردارند

  4. ینی اس مس های ما اوکیه
    هه
    بیخیال بابا