اپل برای اولین بار تعداد آیفون های فعال در سراسر جهان را اعلام کرد

اپل برای اولین بار تعداد آیفون های فعال در سراسر جهان را اعلام کرد

با وجود اینکه در آخرین دوره‌ی سه ماهه‌ی اعلام شده توسط اپل، درآمدهای این کمپانی از فروش آیفون کاهش یافته است، اما حالا اعلام تعداد آیفون های فعال در سراسر جهان برای اولین بار، رقم خیره‌کننده‌ای را نشان می‌دهد.

این اولین بار است که کمپانی اپل اطلاعات مربوط به تعداد آیفون هایی که در سراسر جهان فعال هستند را اعلام می‌کند و طبق بیانیه‌ی رسمی این کمپانی، بیش از ۹۰۰ میلیون گوشی اپل در سراسر جهان مشغول به کار هستند. این رقم فوق‌العاده وقتی جذاب‌تر به نظر می‌رسد که که شما اگر تعداد تعداد ساعت‌های اپل واچ، آیپدها، آیپاد‌ها و کامپیوترهای مک را نیز به آن اضافه کنید، تعداد دیوایس های اپل که در حال حاضر توسط کاربران استفاده می‌شوند در سراسر جهان به رقم فوق‌العاده‌ و باور نکردنی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دستگاه می‌رسد!

البته اپل به طور رسمی جزئیات مربوط به تعداد دیوایس‌های فعال درباره‌ی دیگر محصولات خود را ارائه نداده است، اما این کمپانی تایید کرده که این رقم بیش از ۱۰۰ میلیون واحد در ۱۲ ماه گذشته افزایش پیدا کرده است. همچنین اهالی کوپرتینو تایید کردند که نسبت به سال ۲۰۱۶ تعداد دیوایس‌‌های اپل ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است؛ آن زمان اعلام شده بود که اپل به مرز یک میلیارد دیوایس فعال در سراسر جهان دست پیدا کرده است.

با توجه به گسترش اهمیت درآمد سرویس‌های خدماتی اپل، این برند آمریکایی تعهد داده است که به صورت مرتب، آمار تعداد دیوایس‌های فعال خود را به‌روز‌رسانی کند. این به تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که درک بهتری از عملکرد بخش تجارت سخت افزارهای اپل داشته باشند؛ به‌خصوص با توجه به اینکه این کمپانی دیگر آمار مربوط به فروش آیفون های خود را اعلام نمی‌کند.

اپل: آیفون های ما چندان هم گران‌قیمت نیستند!

اپل برای اولین بار تعداد آیفون های فعال در سراسر جهان را اعلام کرد

در ادامه اپل از سیاست‌های قیمت‌گذاری خود در سراسر جهان دفاع کرده است و باور دارد که آنها بیش از اندازه گران‌قیمت نیستند. “قیمت آیفون ایکس اس در ایالات متحده دقیقا مشابه آیفون ایکس در حدود یک سال پیش است.” اینها را تیم کوک، مدیر اپل، در پاسخ به سوالی درباره اینکه او تصور نمی‌کند که آیفون کمی بیش از اندازه گران است، به خبرنگاران داده است. “آیفون ایکس اس مکس که مدل جدیدی محسوب می‌شود، ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل ایکس اس است. اما از سوی دیگر ما قیمت آیفون ایکس آر را در سطحی میان قیمت مدل پایه آیفون ۸ و آیفون پلاس قرار دادیم. در واقع این قیمت‌گذاری تنها یک تفاوت بسیار اندک را در ایالات متحده آمریکا نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.”

در جریان این جلسه‌ی خبری آقای کوک به طور رسمی اعلام کرد که سرویس اپل موزیک به بیش از ۵۰ میلیون کاربر در پایان سال گذشته میلادی دست پیدا کرده است و بخش سرویس‌های اپل -که شامل اپل موزیک، اپل نیوز و ۳۰ هزار اپلیکیشن مبتنی بر ثبت نام در اپ استور می‌شود- ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته گسترش پیدا کرده است.

جالب است بدانید که در رابطه با آینده، این غول کوپرتینویی پیش‌بینی کرده است که فروش آیفون ها یک بار دیگر در دوره سه ماهه‌ی جاری کاهش پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینم دیگ رو به سقوطه بابا

  2. الان گوشی های بازار از اپل گرونه تره،اما خب از هرچه بگذریم واقعا سیستم عامل عالی داره

  3. هوواوی جاشو گرفته هنوز هم از رو نمیره
    ایشاللا وقتی بزودی ورشکست شدی، اونوقت میفهمی که الکی شلوغ میکردی

  4. البته هنوزم واسه ما گرونه

  5. الان دیگه گرون نیستن قبلا خیلی گرون بودن