شرکت چری

شرکت چری به همکاری با مدیران خودرو ادامه می‌دهد

شرکت چری در ایران می‌ماند. رئیس هیئت‌مدیره شرکت مدیران خودرو گفت قرارداد ما با چری (Chery) به صورت جوینت ونچر و بر اساس منافع مشترک بوده و همکاری این خودروساز چینی با ما ادامه خواهد داشت.

بهرام شریعت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مدیران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از چری آریزو 6 عنوان کرد در حال حاضر همکاری‌های مدیران خودرو و شرکت چری به دلیل شرایط اقتصادی کشور با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شده و با ظرفیت کامل انجام نمی‌شود، اما ما بر این باوریم که این شرایط دائمی نخواهد بود و همکاری شرکت چری و مدیران خودرو بر اساس اهداف کلان ادامه خواهد داشت و شایعه‌هایی که در خصوص خروج این شرکت عنوان می‌شود، صحت ندارد.

بهرام شریعت در ادامه افزود ایجاد مرکز تحقیق و توسعه، افزایش ظرفیت، اجرای طرح توسعه خط رنگ و ایجاد شرکت مشترک با هدف افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات جزو چشم‌اندازهای همکاری مدیران خودرو و شرکت چری محسوب می‌شوند که آن‌ها را با موفقیت دنبال کرده‌ایم و اگر شرایط بهبود پیدا کند، این فعالیت‌ها با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت. همچنین به واسطه همکاری این دو شرکت، ظرفیت سالانه تولید این شرکت در هر دو فاز به 160 هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است.

شرکت چری

شرکت چری در ایران می‌ماند

رئیس هیئت‌مدیره مدیران خودرو در ادامه عنوان کرد شروع مراحل تولید خودرو چری آریزو 6 بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی با شرکت چری انجام شده است. هم‌اکنون هیچ‌کدام از برنامه‌هایی که بر اساس همکاری مشترک با شرکت چری تعیین شده است، متوقف یا لغو نشده و سعی داریم فراز و نشیب‌های موجود را با رویکردهایی جدید برطرف کنیم. در همین رابطه، شو چینگ سونگ، مدیر فروش برند چری شرکت مدیران خودرو عنوان کرد:

شرکت چری در 15 سال گذشته همکاری موفقی را با شریک ایرانی خود تجربه کرده است و در طول این مدت شاهد شرایط مختلفی در بازار ایران بوده‌ایم، اما 10 مدل خودرو را در این بازار عرضه کرده‌ایم و قصدمان نیز حضور پایدار در بازار ایران است. تحول بزرگ همکاری ما با مدیران خودرو از سال 2015 و با عرضه محصولات جدید شکل گرفت و در این مدت سالانه دو محصول جدید را به بازار عرضه کرده‌ایم تا بتوانیم حضور خود را در بازار ایران تثبیت کنیم و به تعهدهایی که نسبت به مشتریان ایرانی داریم پایبند باشیم. به طور کلی نتیجه همکاری شرکت چری و مدیران خودرو عرضه 400 هزار دستگاه خودرو در بازار ایران بوده است و توانستیم اعتماد مشتریان را جلب کنیم.

شرکت چری

شو چینگ سونگ در ادامه عنوان کرد برای عرضه محصولات جدید در بازار ایران با شرایط دشواری مواجه هستیم، اما برنامه ما عرضه مدل‌های جدید به بازار است. در واقع به دلیل توقف واردات خودرو شاهد کمبود خودروهای سطح متوسط رو به بالا هستیم که بدون شک عرضه خودرو چری آریزو 6 می‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. وی در خصوص داخلی‌سازی چری آریزو 6 در ایران عنوان کرد در حال حاضر داخلی‌سازی 20 درصدی را برای تولید این خودرو در نظر گرفته‌ایم که با شناسایی تامین‌کنندگان جدید سعی می‌کنیم میزان داخلی‌سازی این خودرو را به سطح 40 درصد افزایش دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ادامه ی همکاری= ادامی زندگی سخت تر و مردم بدبخت تر

  2. موفق باشه😂 شکست نزدیک است