سرویس گوگل پلاس

سرویس گوگل پلاس چه زمانی به طور کامل غیرفعال می‌شود؟

سرویس گوگل پلاس (+Google) چه زمانی به طور کامل غیرفعال می‌شود؟ همچنین مدت محدودی وقت دارید تا تمام اطلاعاتتان را از این شبکه‌ی اجتماعی دانلود و ذخیره کنید.

ما پیشتر با شما در مورد قطع خدمات رسانی گوگل پلاس صحبت کرده بودیم٬ اما حالا می‌دانیم که سرویس گوگل پلاس دقیقا چه زمانی به طور کامل غیرفعال می‌شود و از دسترس همه خارج خواهد شد. اغلب کاربران هم اکنون از این شبکه‌ی اجتماعی مهاجرت کرده‌اند٬ اما هنوز هم معدود افرادی هستند که از این سرویس استفاده می‌کنند.

در اکتبر 2018 (مهر ماه)٬ گوگل پس از آن که اطلاعات 500 هزار کاربر افشا شد٬ سرویس گوگل پلاس را رسما تعطیل کرد. حالا ما اطلاعات مهمی را شامل زمان از دسترس خارج شدن این شبکه‌ی اجتماعی به دست آورده‌ایم.

اطلاعات گوگل پلاس خود را دانلود و ذخیره کنید

تاریخ دقیق تعطیلی سرویس گوگل پلاس

بر اساس صفحه‌ی پشتیبانی گوگل٬ سرویس گوگل پلاس در تاریخ 2 آوریل 2019 (13 فروردین) رسما تعطیل خواهد شد. در این زمان٬ هر صفحه‌ای که شما در این سرویس ایجاد کرده باشید غیرفعال خواهد شد و تمامی اطلاعات کاربران نیز از دسترس خارج می‌شود. پیش از آن٬ در 4 فوریه (15 بهمن ماه) شما دیگر قادر به ثبت پروفایل٬ صفحه٬ جامعه یا رویداد جدیدی نیستید. همچنین در این زمان٬ دکمه‌ی وارد شدن به حساب کاربری گوگل پلاس٬ به گوگل تغییر خواهد کرد. بدیهیست شما می‌توانید اطلاعات موجود بر روی حساب کاربری‌تان را دانلود و ذخیره کنید٬ اما توجه داشته باشید که باید تا پیش از تعطیلی کامل این سرویس ینی آوریل٬ این کار را انجام دهید. خوشبختانه شما می‌توانید تمامی داده‌های گوگل پلاس خود شامل چرخه‌ها٬ جوامع٬ استریم‌ها و 1 پلاس را به طور کامل دانلود کنید. در اینجا اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی کامل دانلود داده‌هایتان را با زبان فارسی مشاهده کنید.

یک پایان بد برای یک شبکه‌ی اجتماعی اشتباه دیگر

2 آوریل٬ روز بدی برای شبکه‌ی اجتماعیست که پیشتر به پایگاه داده‌های خود می‌بالید. متاسفانه هیچ چیزی نمی‌تواند پاسخگوی ناراحتی طرفداران سرویس گوگل پلاس باشد. در نهایت٬ این شبکه‌ی اجتماعی به جمع دیگر شبکه‌های اجتماعی که موفق به ادامه‌ی حیات خود نشدند و از میان رقابت بیرون رفتند٬ خواهد پیوست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*