این ممکن است دقیق‌ترین تصویر ساخته شده از گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد

این ممکن است دقیق‌ترین تصویر ساخته شده از گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد

تا به حال ده‌ها تصویر و رندر لو رفته از گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ را دیده‌ایم، اما حالا رندر جدیدی بر روی اینترنت قرار گرفته که ممکن است دقیق‌ترین رندر از پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ باشد.

جزئیاتی که در این تصویر دیده می‌شوند، تقریبا تمام شایعات پیشین و اطلاعاتی که از اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) داشتیم را تایید می‌کنند؛ مدلی که قرار است بالاتر از دو مدل دیگر خانواده‌ی اس ۱۰ از حیث مشخصات فنی، ابعاد نمایشگر و قیمت قرار بگیرد. بسیاری از گزارش‌های پیشین از دوربین سلفی دوگانه به صورت حفره‌ای داخل نمایشگر حکایت داشتند و حالا این رندر جدید نیز آن را تایید می‌کند. همچنین شما می‌توانید دوربین‌های سه گانه را نیز بر روی پنل پشتی مشاهده کنید.

همانطور که می‌بینید، حاشیه‌‌های نمایشگر این رندر به نظر واقعی‌تر از تصاویر قبلی هستند و برخلاف عکس‌های قبلی که تلاش داشتند حاشیه‌هایی بسیار نازک را به تصویر بکشند، اینجا به نظر با عکس دقیق‌تری مواجه هستیم. ما تقریبا دیگر مطمئن شده‌ایم که قرار است با چه محصولی مواجه شویم و یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با سنسور اثر انگشت درون نمایشگر، به همراه عرضه‌ی یک مدل ویژه با ظرفیت داخلی یک ترابایت، از مهمترین نکاتی هستند که تا به حال درباره‌ی گلکسی S10 Plus فهمیده‌ایم؛ سامسونگ نیز چندی پیش با رونمایی رسمی از اولین چیپست eUFS یک ترابایتی دنیای موبایل، این موضوع را تایید کرد.

این ممکن است دقیق‌ترین تصویر ساخته شده از گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد

تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس 10 پلاس در این تصویر قابل مشاهده است!

سامسونگ قرار است به طور رسمی در جریان کنفرانسی که روز ۲۰ فوریه برگزار می‌شود، خانواده‌ی پرچمداران گلکسی اس ۱۰ خود را پیش روی چشمان جهانیان قرار دهد و همانطور که در صفحه‌ی قفل این رندر مشاهده می‌کنید، تاریخ هشت مارس بر روی آن درج شده است؛ این تاریخ پیش‌تر در برخی از گزارش‌ها، به عنوان زمان آغاز عرضه‌ی سری اس ۱۰ در بازار اعلام شده بود. بنابراین منتظر دریافت اطلاعات بیشتر طی این چند روز باقی مانده باشید تا قبل از رونمایی رسمی، سری گوشی های گلکسی اس ۱۰ را به طور کامل رویت کرده باشید!