تایید ابعاد نمایشگر گوشی ‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به همراه جک هدفون

تایید ابعاد نمایشگر گوشی ‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به همراه جک هدفون

با وجود اینکه هنوز ۳ هفته به زمان برگزاری رویداد Unpacked 2019 سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران جدید خود باقی مانده است، به تازگی مدرکی دیگر از ابعاد نمایشگر سری گلکسی اس ۱۰ به دست آورده‌ایم.

ما تا الان به لطف مطالب و گزارش‌های افشا شده تقریبا از مشخصات محصولات جدید خانواده‌ی گلکسی اس شامل گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و مدل دارای پشتیبانی از اینترنت 5G یعنی گلکسی اس ۱۰ ایکس (Samsung Galaxy S10X) مطمئن شده‌ایم. البته قطعا هیچ‌کدام از این اطلاعات تا زمان رونمایی رسمی توسط سامسونگ قطعی نشده‌اند، اما به تازگی تصاویری از یک قاب محافظ برای پرچمداران ۲۰۱۹ این برند کره‌ای منتشر شده است که مهر تاییدی بر ابعاد نمایشگر آنها می‌زند.

این تصاویر از قاب های محافظ شفاف سری Phantom 2 از کمپانی Nimbus9 منتشر شده است که برای گوشی های خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تولید شده‌اند. آنطور که بر روی جعبه آنها درج شده است مدل گلکسی اس ۱۰ ای (که البته بر روی جعبه اس ۱۰ لایت نامیده شده است) دارای یک نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهد بود. ‌قاب‌های مربوط به مدل اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس نیز به ترتیب سایز نمایشگر ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی را نشان می‌دهند. جالب است بدانید گزارش‌هایی که تا پیش از این درباره ابعاد نمایشگر این گوشی ها دریافت کرده بودیم نیز چنین ارقامی را تایید می‌کردند.

گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با جک هدفون تولید می‌شود

تایید ابعاد نمایشگر گوشی ‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به همراه جک هدفون

نکته عجیب اینجاست که قاب محافظ گلکسی اس ۱۰ لایت دارای یک برش بر روی لبه سمت راست گوشی است که قرار است میزبان سنسور اثر انگشت این محصول باشد. اما دو مدل دیگر دارای سنسورهای اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام خواهند بود. همچنین خبر خوش برای علاقه‌مندان به استفاده از هدفون‌های قدیمی این است که این محصولات جدید همچنان از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برخوردار هستند و برش مربوط به این جک روی قاب محافظ دیده می‌شود.

طبق بررسی گزارشگران فون آرنا که این قاب‌های محافظ را در دست گرفته‌اند، مدل گلکسی اس ۱۰ ای بسیار کامپکت و جمع و جورتر به نظر می‌رسد و مدل اس ۱۰ پلاس نیز به لطف حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر، با وجود اینکه ابعاد بزرگتری دارد، اما حس بزرگ بودن بیش از حد را القا نمی‌کند. با وجود این که گلکسی نوت ۹ نیز دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بود، اما فبلت جدید سامسونگ از آن گوشی کوچک‌تر است و و به گزارش این سایت، حتی از گوشی پیکسل ۲ ایکس ال گوگل با نمایشگر ۶ اینچی نیز کوچک‌تر به نظر می‌رسد که این نشان از طراحی مدرن و بدون حاشیه‌ی آن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا گرونه خیلیم گرونه

  2. خیلی گرونه فاییده نداره