از پنج گوشی هوشمند جدید سری انرجایزر Ultimate رونمایی شد

از پنج گوشی هوشمند جدید سری انرجایزر Ultimate رونمایی شد

همانطور که چند وقت پیش گزارش دادیم، انرجایزر قرار است از ۲۶ گوشی جدید در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی کند و حالا کمپانی Avenir که مسئولیت ساخت آنها را بر عهده دارد، از جذاب ترین سری این گوشی ها یعنی انرجایزر Ultimate رونمایی کرد.

کمپانی Avenir به نمایندگی از انرجایزر از ۵ گوشی جدید سری Ultimate رونمایی کرده است که در زیر به معرفی مشخصات هرکدام از آنها می‌پردازیم. البته توجه داشته باشید که طبق اعلام کمپانی سازنده، این مشخصات ممکن است که در محصول نهایی هنگام عرضه کمی متفاوت باشند.

گوشی های انرجایزر Ultimate U620S Pop و U630S Pop

هر دو گوشی از دوربین‌های سلفی پاپ آپ برخوردارند که اولین در نوع خود محسوب می‌شود و هنگامی که برای استفاده از آنها نیاز داشته باشید، از بدنه به سمت بالا بیرون می‌آیند.

یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصویر را برعهده دارد و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان هنگام ثبت تصاویر پرتره به کار می‌رود.

مدل Ultimate U620S Pop در واقع گوشی قدرتمندتر این خانواده از محصولات انرجایزر محسوب می‌شود که از نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است. یک پردازنده مدیاتک پی ۷۰ در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی که امکان ارتقای آن از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی را دارید، دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

بر روی پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین سه گانه وجود دارد که به ترتیب از سنسورهای ۱۶، ۵ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و طبیعتا سنسور آخر مربوط به بحث عمق میدان می‌شود و هنوز نمی‌دانیم که سنسور ۵ مگاپیکسلی دقیقا چه مسئولیتی بر عهده خواهد داشت. همچنین یک سنسور اثر انگشت بر روی لبه این مدل وجود دارد و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند در آن قرار گرفته است.

اما گوشی مدل Ultimate U630S Pop یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد و پردازنده ضعیف‌تر هلیو پی ۲۲ در آن به کار رفته است. ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی، باتری بزرگتر با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و یک سیستم دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند و یک سنسور اثر انگشت روی پشت گوشی قرار دارد. همچنین همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این مدل دارای یک برامدگی عجیب در قسمت پشتی خود است که احتمالا شیاری است که دوربین سلفی متحرک درون آن قرار می‌گیرد، اما در مدل U620S Pop این برآمدگی دیده نمی‌شود که این تصمیم عجیبی است؛ مدل U630S Pop قرار است در ماه ژوئن و مدل Ultimate U620S Pop در ماه جولای روانه بازار شوند.

گوشی انرجایزر Ultimate U650S

بزرگترین گوشی سری مدل انرجایزر Ultimate U650S محسوب می‌شود که از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس برخوردار است. سبک طراحی این گوشی متناسب با مدل‌های مدرن‌تر بازار در نظر گرفته شده و یک ناچ قطره آبی که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن قرار دارد، بر روی پنل جلوی دیده می‌شود. دوربین‌های دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند و پردازنده هلیو پی ۲۲ به همراه ۴ گیگابایت رم دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

مدل U650S دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است که از طریق کارت حافظه جانبی می‌توانید آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. باتری با ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع از طریق پورت یو اس بی سی تایپ سی در این گوشی دیده می‌شود و طبق اعلام کمپانی سازنده، ماه اکتبر برای عرضه آن در نظر گرفته شده است.

گوشی انرجایزر Ultimate U620S

نامگذاری این مدل دقیقا مشابه اولین گوشی لیست انجام شده است با این تفاوت که پسوند Pop از روی آن حذف شده است و آن هم به دلیل این است که دوربین سلفی آن به جای یک ساختار متحرک، در بریدگی نمایشگر قرار گرفته است. یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین‌های دوگانه ۱۶ و ۱۰ مگاپیکسلی، پردازنده مدیاتک MT6765 (که نسخه سریع‌تر چیپست هلیو A22 محسوب می‌شود) در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و باتری غول پیکر ۴ هزار میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات مهم آن محسوب می‌شوند.

این مدل قرار است از ماه ژوئن وارد بازار شود و خریداران می‌توانند آن را در دو مدل با ترکیب‌های رنگی بنفش-آبی و آبی-سبز سفارش دهند.

گوشی Energizer Ultimate U570S

حالا نوبت به معرفی کوچکترین مدل از این سری جدید می‌رسد. مدل انرجایزر Ultimate U570S دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس است که یک ناچ بسیار کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بر روی پنل جلوی آن دیده می‌شود. دوربین‌های ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در گوشه سمت چپ پنل بالای پنل پشتی، یک پردازنده چهار هسته‌ای که مدل دقیق آن اعلام نشده است، ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی، باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی، پورت میکرو یو اس بی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون این گوشی را به ابتدایی‌ترین مدل سری Ultimate این کمپانی تبدیل می‌کند؛ علاوه بر این گوشی، مدل U620S نیز تنها گوشی سری است که از جک هدفون برخوردار است.

خریداران می‌توانند گوشی Energizer Ultimate U570S را از ماه آوریل و در سه رنگ آبی و زرد و ترکیب رنگی بنفش-آبی خریداری کنند.