ویوو وی ۱۵ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز می شود

به تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی از ویوو وی 15 پرو منتشر شده است که مهمترین مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که قابلیت‌های دوربین یکی از مهمترین امکانات این گوشی چینی باشد.

پوسترهای تبلیغاتی ویوو وی ۱۵ پرو (vivo V15 Pro) بر روی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن که از جای خود بیرون می‌آید و به سمت بالا حرکت می‌کند، تمرکز دارند اما طبق گزارش جدید، دوربین‌های اصلی بر روی پنل پشتی که ساختاری سه گانه دارند به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شوند.

ویوو وی ۱۵ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز می شود

در این سیستم سه گانه یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی که در واقع همان سنسور Samsung GM1 خواهد بود، به عنوان دوربین اصلی فعالیت می‌کند که از قابلیت پیوند پیکسلی ۱۲ مگاپیکسلی (pixel binning) برای عکاسی در شب پشتیبانی می‌کند. دو ماژول دیگر دارای سنسور‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود که البته کارکرد دقیق هیچ‌کدام از آنها اعلام نشده است.

این دومین گوشی هوشمندی است که کمپانی ویوو با سه دوربین اصلی بر روی پنل پشتی، بعد از گوشی NEX با نمایشگر دوگانه، عرضه می‌کند؛ در آن گوشی دوربین‌های دوم و سوم به ترتیب مربوط به تشخیص عمق میدان و دوربین سه‌بعدی ToF می‌شدند.

مشخصات سخت افزاری ویوو وی 15 پرو را بدانید

ویوو وی ۱۵ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز می شود

همچنین مدل V15 Pro ویوو جز اولین گوشی ‌های بازار خواهد بود که به اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز می‌شود، بنابراین می‌توانیم از ردمی نوت ۷ شیائومی و موتورولا پی ۴۰ به عنوان رقبای اصلی آن نام ببریم؛ جالب است بدانید که هر جفت آن گوشی های میان رده نیز از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار هستند.

طبق اطلاعات مندرج در تصویر این گوشی از نمایشگر سوپر امولد برخوردار است که البته رزولوشن و ابعاد آن اعلام نشده است. یک سنسور اثر انگشت درون نمایشگر وجود دارد که محل آن را درون تصویر مشاهده می‌کنید، البته به لطف دوربین سلفی پاپ آپ، هیچ‌گونه بریدگی بر روی نمایشگر وجود ندارد تا نمایی تمام صفحه در اختیار کاربر قرار بگیرد.

ویوو وی ۱۵ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز می شود

گوشی ویوو وی ۱۵ پرو قرار است در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) رونمایی شود و قیمت آن در حدود ۲۵۰۰۰ روپیه (معادل ۳۵۰ دلار/ ۳۰۵ یورو) برای مدلی که ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگ ظرفیت داخلی دارد، خواهد بود.