تریلر The Secret Life Of Pets 2

تریلر The Secret Life Of Pets 2 ؛ گیجت گربه بودن را یادگرفته است

تریلر The Secret Life Of Pets 2 منتشر شد. در تازه‌ترین پیش نمایش انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 ، ما چول و چند شخصیت دیگر را می‌بینیم که در حال یاد دادن چگونگی گربه بودن به گیجت دوست داشتنی هستند.

انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) که سال 2016 اکران شد را خاطرتان هست؟ این انیمیشن که در سبک کمدی ساخته شده، حول زندگی سگی به نام مکس و چالش‌های آن با صاحبانش و دیگر حیوانات محله می‌چرخد. اما داستان این انیمیشن در قسمت نخست به پایان نرسید تا ما را در انتظار قسمت جدیدی بگذارد. مدتی پیش شنیده بودیم که قرار است دومین قسمت این انیمیشن سال 2019 اکران می‌شود. حالا در دومین ماه از سال جدید میلادی هستیم و کمپانی تولیدکننده‌ی این انیمیشن، شرکت Illumination تریلر The Secret Life of Pets 2 را منتشر کرده است تا مجموعه‌ی بزرگ حیوانات موجود در این انیمیشن جذاب را به این سبک معرفی کند.

در تازه‌ترین نگاه به این گروه حیوانات خانگی، ما می‌توانیم گیجت پشمالو (با صداپیشگی جنی اسلیت) را ببینیم که از گربه‌ی سرگروه برجسته، چول (لیک بل) چگونه گربه بودن را یاد گرفته است.

تریلر The Secret Life Of Pets 2

تریلر The Secret Life Of Pets 2 تماما روی شخصیت گیجت متمرکز است، اما در آن چول و دیگر حیوانات فیلم را نیز می‌توانیم ببینیم. مکس (پتن اسوالت)، دوک (اریک استون استریت)، مل (بابی موینیهان) و بادی (هانیبال بورس) دیگر شخصیت‌هایی هستند که در کنار چول در این تریلر دیده می‌شوند و همگی مشغول کمک کردن به بهبود شخصیت گیجت هستند. شاید پس از مسابقه‌ی سوپربول که روز یکشنبه برگزار می‌شود، بتوانیم تریلر جدیدتری از این انیمیشن را نیز ببینیم. چرا که در خلال برگزاری این مسابقه از سری مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی در ایالات متحده، قرار است تریلر جدیدی از داستان اسباب بازی 4 منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*