تاریخ اکران فیلم ماموریت غیرممکن 7 مشخص شد

شرکت پارامونت (Paramount) رسما تاریخ اکران فیلم ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7) و همچنین قسمت هشتم این مجموعه را مشخص کرد.

پس از موفقیت چشمگیر ماموریت غیرممکن: فال‌اوت (Mission: Impossible – Fallout)، قسمت بعدی مجموعه، فیلم ماموریت غیرممکن 7 در سال 2021 اکران خواهد شد.

فیلم فال‌اوت توانست این مجموعه را به سطح جدیدی برساند؛ از نظر اکشن، با یکی از بهترین قسمت‌ها رو به رو بودیم، منتقدان عاشق فیلم شدند و به پرفروش‌ترین فیلم سری نیز تبدیل شد. با این حال، آینده مجموعه همچنان نامشخص بود تا اینکه کارگردان محبوب، کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) برای ساخت دو قسمت دیگر قرارداد بست.

مک‌کوری حالا اولین کارگردانی محسوب می‌شود که چند قسمت از این مجموعه را کارگردانی کرده است. او در ابتدا، فیلم‌نامه ماموریت غیرممکن –  پروتکل شبح (Mission: Impossible – Ghost Protocol) را به نگارش در آورد و سپس فیلم ماموریت غیرممکن – ملت سرکش (Mission: Impossible – Rogue Nation) را جلوی دوربین برد. گفته می‌شود که دو قسمت بعدی بصورت همزمان فیلم‌برداری و ساخته می‌شوند.

فیلم ماموریت غیرممکن 7

تاریخ اکران فیلم ماموریت غیرممکن 7

به گزارش ورایتی، فیلم ماموریت غیرممکن 7 در تاریخ 23 ژوئیه 2021 (1 مرداد 1400) و فیلم ماموریت غیرممکن 8 در تاریخ 5 اوت 2022 (14 مرداد 1401) به اکران در خواهند آمد. با اینکه هنوز تاریخ آغاز فیلم‌برداری مشخص نشده اما با توجه به اینکه قسمت بعدی در سال 2021 به نمایش در می‌آید، انتظار می‌رود که تولید اثر از سال آینده میلادی آغاز شود.

قسمت چهارم به کارگردانی براد برد (Brad Bird) در ماه دسامبر اکران شد اما از قسمت پنجم، پارامونت نمایش فیلم را به ماه تابستان بازگرداند. دو فیلم قبلی نیز در ماه ژوئیه اکران شده بودند و غافل گیرکننده نیست که قسمت بعدی هم در همین ماه روی پرده برود. اما اکران قسمت هشتم در ماه اوت برای برخورد نکردن با یک اثر نامشخص از شرکت دیزنی و مارول است که احتمالا یک فیلم ابرقهرمانی بزرگ در ماه ژوئیه 2022 خواهند داشت.

جزئیات دقیق قسمت بعدی مشخص نیست اما شایعه شده که هنری کاویل (Henry Cavill) یا آلک بالدوین (Alec Baldwin) به صورت فلش بک در فیلم حاضر خواهند بود. مک‌کوری همچنین گفته که تام کروز نقشه‌های بزرگی برای آینده این فرانچایز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اوفف دوسال دیگههه