گوشی‌ هوشمند جدید انرجایزر دارای باتری 18000 میلی ‌آمپری خواهد بود

شرکت انرجایزر (Energizer) در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در بارسلونا برگزار می‌شود؛ 26 گوشی هوشمند به نمایش خواهد گذاشت که یکی از آن‌ها با باتری 18000 عرضه می‌شود. 

طبق اخبار منتشر شده از سوی جی‌اس‌ام آرنا، این شرکت در جریان کنگره جهانی موبایل از خط تولید جدیدی به نام انرجایزر التیمیت (Energizer Ultimate) پرده بر می‌دارد که شامل 6 گوشی پریمیوم خواهد بود. در میان این 6 مدل، یک مدل با نمایشگر تاشدنی و چند مدل با ویژگی دوربین پاپ آپ عرضه خواهند شد.

ورود گوشی‌های‌ هوشمند انرجایزر به بازار رقابتی

یکی از گوشی‌های جدید التیمیت، U620S Pop نام خواهد داشت. این مدل دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی FHD+، تراشه MediaTek Helio P70، رم 6 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگ و دوربین سه‌گانه 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور گوشی قرار داشته و یک باتری 3200 میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته شده است.

انرجایزر

در سوی دیگر، مدل التیمیت U650S بزرگ‌ترین صفحه نمایش را دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی (البته رزولوشن آن HD+ است) و تراشه Helio P22 SoC خواهد بود. این گوشی از 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. التیمیت U650S دارای باتری 3500 میلی آمپری خواهد بود.

همان‌ طور که از یک شرکت تولید کننده باطری انتظار داریم، آن‌ها یک گوشی هوشمند جدید با باتری 18000 میلی آمپری نیز خواهند داشت که واقعا عظیم به نظر می‌رسد. در حین برگزاری کنگره جهانی موبایل سال گذشته میلادی، آن‌ها از گوشی پاور مکس P16K پرو رونمایی کرده بودند که دارای باطری 16000 میلی آمپری بود. از گوشی مذکور تنها تعداد معدودی تولید شد اما انرجایزر اعلام کرد که فروش خوبی داشتند.

تا اینجا، گوشی‌های هوشمند انرجایزر توزیع معدودی داشته و در بازار ایالات متحده فروخته نمی‌شوند. اگر آن‌ها قصد فروش گوشی‌های جدید و استفاده درست از برندشان را در آمریکا دارند، احتمالا در کنگره جهانی موبایل این موضوع را اطلاع رسانی خواهند کرد. این نمایشگاه از تاریخ 25 الی 28 فوریه (6 الی 9 اسفند) برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*