چهره وحشتناک طبیعت

74 چهره وحشتناک طبیعت که خواب را از چشمانتان می‌ربایند!

طبیعت با وجود زیبایی‌هایش، همیشه با لطافت با ما برخورد نمی‌کند و ممکن است تصویری وحشتناک تا آخر عمر در ذهنمان حک کند. در این مطلب به تماشای 74 تصویر که چهره وحشتناک طبیعت را نمایان می‌کنند خواهیم پرداخت.

طبیعت گاهی مهربان و گاهی غضب‌آلود، گاهی بخشنده و گاهی ظالم، گاهی زیبا و گاهی وحشتناک است. در این مطلب تصاویری گرد هم آورده‌ایم که نشان می‌دهند چهره وحشتناک طبیعت حقیقت داشته و فیلم‌های ترسناک به جای تخیلی بودن، از طبیعت اطراف ما الگو گرفته شده‌اند.

برخی از این اتفاقات به صورت کاملا تصادفی رخ داده و به طور اتفاقی، یک صحنه ترسناک خلق کرده‌ شده است. برخی رویدادها نیز به صورت ذاتی ترسناک بوده و چهره وحشتناک طبیعت را به ما نشان می‌‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم اگر اهل خیال‌پردازی هستید، از مشاهده تصاویری که در ادامه آورده‌ایم خودداری کنید، چرا که دیدن عکس‌هایی همچون ظاهر شدن قورباغه یا مار داخل صندلی سرویس بهداشتی، ممکن است با توهم‌زایی، زندگی عادی‌تان را مختل کند!

چهره وحشتناک طبیعت

برخی عنکبوت‌ها می‌توانند با پهن کردن بدنشان روی درخت و سپس هم‌رنگ و طرح شدن با آن، یک دام حرفه‌ای پهن کنند. هر طعمه‌ای که از آن حوالی عبور کند، بدون شک در دام خواهد افتاد.

چهره وحشتناک طبیعت

در تصویر بالا، جلبک‌ها سوار بر موچ شده و در حال حرکت هستند، اما این چهره وحشتناک طبیعت از دور شبیه به یک هیولای دارای ده‌ها دست به نظر می‌رسد!

چهره وحشتناک طبیعت

این عکس، به نوعی قارچ با نام Xylaria Polymorpha مربوط می‌شود. این قارچ، همانطور که از ظاهر آن مشخص است، با عنوان انگشت‌های مرد مرده شناخته می‌شود.

چهره وحشتناک طبیعت در این تصویر به خوبی پیداست. یک کرم شب‌تاب بعد از بلعیده شدن توسط قورباغه، درون شکم آن هنوز زنده است، اما کاری از دستش ساخته نیست و باید منتظر مرگ آرام خود باشد.

چهره وحشتناک طبیعت

این اتفاق نباید سبب بدبینی شده و از رفتنتان به سرویس بهداشتی به خاطر داشتن توهم خودداری کند! چنین اتفاقی بعد از به راه افتاد یک سیل رخ داده است.

چهره وحشتناک طبیعت

خفاش کله چکشی جزو ترسناک‌ترین موجودات کره زمین بوده و به تنهایی، چهره وحشتناک طبیعت را نشان می‌دهد!

چهره وحشتناک طبیعت

برخی مارمولک‌های خانگی در برخی مواقع اقدام به خوردن دم خود می‌کنند!

چهره وحشتناک طبیعت

تصویر بالا به افراد ساکن استرالیا یا افرادی که به تازگی به این کشور مهاجرت کرده‌اند گوشزد می‌کند همواره صندلی سرویس بهداشتی خود را پیش از استفاده بررسی کنند.

سایر تصاویر را می‌توانید در قالب گالری زیر مشاهده کنید. از نظر شما کدام یک ترسناک‌ترین تصویر بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. قورباقه های بدبخت ببین از کجا سر دراوردن حالم بهم خورد باید برم حموم

  2. شط مار تو دستشویی اخهه

  3. بیشتر چندش اور بود تا ترسناک

  4. انقد گرخیدم اصا تا یه هفته خواب تعطیل

  5. تصاویر زیبایی بود
    کاشکی میشد همه اش را با هم دانلود کرد