اپلیکیشن وایبر ۱۰ با طراحی جدید و تماس های گروهی عرضه شد

اپلیکیشن وایبر ۱۰ با طراحی جدید و تماس های گروهی عرضه شد

اپلیکیشن وایبر که به بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دست پیدا کرده است به تازگی آپدیت جدید خود را تحت عنوان یک اپلیکیشن جدید با نام وایبر ۱۰ (Viber 10) با طراحی و امکانات جدید منتشر کرده است.

در واقع وایبر ۱۰  یک به‌روز‌رسانی نرم افزاری محسوب نمی‌شود، بلکه در قالب یک برنامه‌ی کاملا مجزا با رابط کاربری ساده و موثر به همراه تعداد زیادی از قابلیت‌ها و بهبود‌های جدید منتشر شده است. از حیث طراحی، سه نکته کلیدی در این اپلیکیشن به کار گرفته شده تا استفاده از وایبر را آسان‌تر کند. این سه مورد، طراحی ساده‌ی بخش‌ها، دسترسی آسان و صفحه تماس مجزا خواهند بود.

اپلیکیشن وایبر ۱۰ با طراحی جدید و تماس های گروهی عرضه شد

مورد اول در رابط کاربری به کاربران اجازه می‌دهد که در محیط اپلیکیشن راحت‌تر جستجو کنند و قابلیتی را که به آن احتیاج دارند به شکل دقیق و آسان پیدا کنند. همچنین اپلیکیشن جدید وایبر دسترسی آسان‌تری به تماس های شخصی، مکالمات گروهی و محتوای عمومی مورد علاقه در یک لیست اصلی را فراهم می‌کند.

کاربران این برنامه می‌توانند تماس‌های اخیر خود و تمام مخاطبان دفترچه تلفن خود را در یک صفحه‌ی واحد تحت عنوان Calls مشاهده کند.

قابلیت های جدید Viber در اپلیکیشن وایبر ۱۰

اپلیکیشن وایبر ۱۰ با طراحی جدید و تماس های گروهی عرضه شددو قابلیت جدید نیز در اپلیکیشن وایبر ۱۰ برای کاربران عرضه شده است که اولی امکان مکالمه بدون شماره تماس و دومی تماس‌های گروهی است. قابلیت اول از طریق شماره مخفی انجام می‌گیرد. با استفاده از این ویژگی در جوامع وایبر بدون اینکه نیازی باشد تا شماره تلفن رد و بدل شود، کاربران می‌توانند به یکدیگر پیام ارسال کنند. این تعامل به سادگی و با لمس کردن پروفایل کاربر در یک پیام امکان‌پذیر است (چیزی مشابه قابلیت پیام‌رسانی با استفاده از نام کاربری در تلگرام).

همچنین قابلیت تماس های گروهی نیز به حداکثر ۵ نفر اجازه می‌دهد تا یک تماس صوتی یا تصویری گروهی را راه‌اندازی کنند. برای این منظور، به سادگی می‌توانید کاربرانی را به یک تماس که از قبل آغاز شده اضافه کنید و یا حتی از داخل یک گروه تماس را از نو شروع کنید. توجه داشته باشید که این قابلیت در حال حاضر تنها برای تماس های صوتی برقرار است، اما قابلیت تماس تصویری گروهی نیز در آینده اضافه خواهد شد.

شما می‌توانید اپلیکیشن وایبر 10 را به شکل رایگان برای دیوایس‌های اندروید و آی او اس در سراسر جهان از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید. البته توجه داشته باشید که عرضه‌ی آن در کشورهای مختلف با تاخیر انجام می‌شود و ممکن است برخی از کاربران این برنامه را زودتر از دیگران دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*