10 بازی اپل واچ که باید تجربه کنید

در این مطلب به معرفی 10 بازی اپل واچ (Apple Watch) پرداخته‌ایم که می‌توانید آن‌ها را رو مچ‌تان تجربه کنید.

این 10 بازی اپل واچ مشخصا دارای گیم‌پلی نسبتا کوتاهی هستند اما می‌توانند در وقت‌های آزاد، شما را حسابی سرگرم کنند. اپل واچ شاید بهترین پلتفرم گیمینگ ممکن نباشد اما بعضی از سازندگان، از پتانسیل‌های آن استفاده کرده و آثار خوبی تولید کرده‌اند. از بازی داستانی تعاملی و تقویت ذهن تا بازی‌های نقش آفرینی و آرکید‌های کلاسیک.

تعدای از این بازی‌ها فقط بر روی اپل واچ قابل اجرا هستند اما تعدادی از آن‌ها را بر روی آیفون نیز می‌توانید تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

10 بازی اپل واچ – Apple Watch

بازی اپل واچ

1- بازی Pocket Bandit

بازی Pocket Bandit هم وقت خالی شما را پر و هم استفاده کارآمدی از اپل واچ می‌کند. شما در این بازی نقش یک سارق را برعهده دارید که باید رمز گاوصندوق‌های مختلف را باز کنید. بازی از بازخورد لمسی استفاده می‌کند تا به شما اطلاع دهد که آیا به باز کردن کد نزدیک شده‌اید یا خیر. اگر می‌خواهید که دستگیر نشوید، باید رمزها را در زمان مشخصی باز کنید و با عبور از مراحل، با چالش‌های سخت‌تری رو به رو خواهید شد. اگر شکست بخورید، داشته‌های خود را از دست‌ خواهید داد، پس اگر می‌خواهید که رکوردشکنی کنید و امتیاز بالاتری بدست بیاورید، از دردسر ایجاد کردن دوری کنید. این بازی 1 دلار قیمت دارد.

بازی اپل واچ

2- بازی Trivia Crack

بازی Trivia Crack نیازی به معرفی ندارد. همانند بازی تخته‌ای Trivial Pursuit، این بازی از چند دسته بندی مختلف، سوالاتی از شما می‌پرسد و شما از بین پاسخ‌های چند گزینه‌ای، باید جواب صحیح را انتخاب کنید. شما قابلیت انجام این بازی را ذز هر زمان و در هر کجا دارید. شما می‌توانید چرخ را بچرخانید (دیجیتال کراون)، سوال را خوانده و مستقیما بر روی اپل واچ به آن پاسخ دهید. این بازی رایگان بوده و خرید درون برنامه‌ای برای آن موجود است.

3- بازی / برنامه Elevate

بازی Elevate یک برنامه تمرین مغز برای آیفون محسوب می‌شود که روی اپل واچ هم قابل اجراست. این بازی در سال 2018 توسط اپل، نامزد بهترین برنامه سال شد و به خوبی بر روی هر دو دستگاه کار می‌کند. هر گاه که بخواهید در زمان استراحت، برای چند دقیقه هوش‌تان را بسنجید، این بازی اپل واچ می‌تواند به شما کمک کند.

Elevate دارای 35 بخش مختلف است که طراحی شده‌اند تا تمرکز، حافظه، مهارت‌های عددی، درک مطلب و غیره شما را بسنجند. این بازی رایگان است اما اگر عاشق آن شدید، می‌توانید اشتراک یک ماهه آن را به قیمت 5 دلار یا یک ساله آن را به قیمت 40 دلار خریداری کنید که به شما بخش‌ها و تمرین‌های جدید و اختصاصی ارائه می‌دهد.

بازی اپل واچ

4- بازی Runeblade

یک بازی اپل واچ نقش آفرینی روی مچ‌هایتان باورکردنی نیست اما بازی Runeblade دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. این بازی ماجراجویی فانتزی فری تو پری فقط بر روی اپل پوشیدنی شما کار می‌کند و توسط استودیوی Everywear Games به صورت اختصاصی برای این پلتفرم طراحی شده است.

گیم‌پلی بازی ساده آغاز می‌شود اما بیش از 2000 مرحله دارد و به تدریج، عمق و پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند. شما می‌توانید در ماموریت‌هایتان از نشان‌های مرموز و اشیای جادویی استفاده کنید. این بازی یک تجربه نقش آفرینی کژوال برای شما فراهم می‌کند و همانند دیگر بازی‌های پریمیوم، دارای خرید درون برنامه‌ای است.

بازی اپل واچ

5- بازی Twisty Color

بازی Twisty Color کارکرد جالبی دیگر از اپل واچ را معرفی می‌کند. این بازی از شما می‌خواهد تا با پیچاندن توئیستر و تطابق دادن آن با با رنگ مشابه، تا می‌توانید توپ جمع کنید.

اگر ساده به نظر می‌رسد، به این دلیل است که واقعا همین طور است. این بازی یک بار دیگر نشان می‌دهد که به یک طرح پیچیده نیاز ندارید تا اثری سرگرم کننده و اعتیادآور بسازید. Twisty Color از آن‌ بازی‌هاست که می‌تواند پنج دقیقه وقت خالی شما را به سرعت پر کند. قیمت آن یک دلار است.

بازی اپل واچ

6- بازی Letterpad

اگر از بازی‌های با محوریت کلمات لذت می‌برید، این بازی اپل واچ گزینه مناسبی برای شما است. Letterpad به شما 9 حرف و یک موضوع می‌دهد و شما باید کلمه مرتبط با آن موضوع را پیدا کنید. این طرح ساده باعث می‌شود که شدیدا فکر کنید و مغزتان را بکارگیری کنید.

این بازی دارای بیش از 200 پازل رایگان است اما اگر در بعضی از مراحل به مشکل برخوردید، با خرید درون برنامه‌ای می‌توانید کمک‌های لازم را دریافت کرده و در مراحل پیشروی کنید.

بازی اپل واچ

7- بازی KOMRAD

KOMRAD تنها یک بازی اپل واچ نبوده و بر روی آیفون نیز قابل بازی است اما این بازی داستانی تعاملی، روی اپل واچ کاملا جواب می‌دهد و بهترین عملکرد را دارد. بازی کمراد نه تنها یک مثال خوب از گیمینگ اپل واچ است بلکه یکی از بهترین تجربه‌های ماجراجویی متنی را بر روی آی او اس برای شما به ارمغان می‌آورد.

در این بازی، شما با یک هوش مصنوعی طراحی شده توسط شوروی از سال 1985 صحبت می‌کنید که هنوز اطلاع ندارد جنگ سرد به پایان رسیده است. این کامپیوتر به مدت 30 سال در تاریکی به حیات خود ادامه داده و احتمال دارد که به تعدادی موشک هسته‌ای متصل باشد. شما با پاسخ دادن به KOMRAD باید سرنوشت بشریت را مشخص کنید. این بازی 1 دلار قیمت دارد.

بازی اپل واچ

8- بازی Tiny Armies

Tiny Armies هم یک بازی اپل واچ و هم آییفون است. ورژن پوشیدنی آن با اینکه ساده‌سازی شده اما به شما اجازه می‌دهد تا جنگ‌های حماسی‌ای را بر روی مچ خود تجربه کنید. شما در این بازی باید با عبور کوه‌ها و جنگل‌ها، دشمنان خود را شکست دهید.

شما می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی و یا همراه با یکی از دوستان‌تان بواسطه آی مسج انجام دهید. از آنجایی که Tiny Armies یک بازی تاکتیکی است، گیم‌پلی کوتاهی دارد و چندان وقت شما را نمی‌گیرد. قیمت این بازی 1 دلار است.

9- بازی A Tiny Game of Pong

چه کسی نمی‌خواهد روی مچ‌هایش پینگ پنگ بازی کند؟ A Tiny Game of Pong نسخه کوچک‌ شده همان بازی کلاسیک کنسول خانگی است. این بازی که شاید برای بعضی‌ها حالت نوستالوژیک داشته باشد، نسخه آیفون ندارد و فقط بر روی اپل واچ قابل اجرا است. شما می‌توانید این بازی را با پرداخت 2 دلار خریداری کنید.

10- بازی Lateres

بازی Lateres شباهت‌هایی به بازی A Tiny Game of Pong دارد. در این باز هم یک توپ به آرامی به سوی پدل شما می‌آید و باید پدل را دقیقا زیر توپ قرار دهید تا به آن برخورد کرده و در بازگشت‌، آجرها را از بین ببرد. Lateres برخلاف پینگ پنگ، روی آیفون نیز قابل اجرا است. این بازی 20 مرحله‌ای، 1 دلار قیمت دارد.

بازی اپل واچ

بازی پوکمون گو (Pokémon GO) را فراموش نکنید

از لحاظ فنی شما نمی‌توانید پوکمون گو را با استفاده از ساعت خود بازی کنید اما می‌توانید از آن کمک گرفته و پوکمون بگیرید. شما می‌توانید با نصب بازی روی اپل واچ، اعلامیه‌های بازی را دریافت کنید و از دیگر ویژگی‌های تدارک دیده شده، بهره ببرید. بازی پوکمون گو رایگان و همراه با امکان خریدهای درون برنامه‌ای است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*