سامانه موشکی چندگانه ویلخا

سامانه موشکی چندگانه ویلخا در نمایشگاه دفاعی آیدکس 2019 رونمایی شد

یک شرکت دفاعی اوکراینی از سامانه موشکی چندگانه ویلخا در نمایشگاه دفاعی بین المللی IDEX-2019 در امارات رونمایی کرد.

شرکت دولتی اوکراینی صنایع دفاعی “اسپتس تکنو اسپورت” برای اولین بار از جدیدترین مدل سامانه موشکی چندگانه ویلخا در نمایشگاه دفاعی بین المللی IDEX 2019 در امارات رونمایی کرد.

سامانه موشکی چندگانه ویلخا

به گفته این شرکت، سامانه موشکی چندگانه ویلخا که بر پایه راکت انداز چندگانه اسمرچ طراحی شده است، با راکت‌های هدایت شونده 300 میلی متری یکی از قدرتمندترین پرتابگرهای راکت در نوع خود می‌باشد. ویلخا قادر خواهد بود تا انواع اهداف را در فواصل زیاد مورد اثابت قرار دهد. این سامانه می‌تواند 12 راکت را در 45 ثانیه پرتاب پرتاب کند. برد هر راکت بسته به اندازه سر جنگی 70 یا 120 کیلومتر است. این راکت 7600 میلی متر طول، 800 کیلوگرم وزن دارد و توانایی حمل کلاهک به وزن 250 یا 170 کیلوگرم را داراست و سرعت آن در هنگام شیرجه بر روی هدف 3.4 ماخ خواهد بود.

سامانه موشکی چندگانه ویلخا

این راکت برای هدایت از سامانه اینرسیایی و جی پی اس بهره می‌برد که این مساله باعث شده در بیشترین برد از دایره خطایی کمتر از 30 متر برخوردار باشد.

سامانه موشکی چندگانه ویلخا

سامانه موشکی چندگانه ویخا مدتی است که مورد توجه چندین کشور در خاورمیانه قرار گرفته است و آزمایش‌های موفق این سامانه در سال 2018 احتمال فروش آن را به مشتریان بالقوه افزایش داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*