ایران خودرو

ایران خودرو روزانه 1500 خودرو به مشتریان تحویل می‌دهد!

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران گفت به دلیل افزایش تولید خودرو توانسته‌ایم میزان خودروهای تحویلی به مشتریان را به روزانه 1500 دستگاه برسانیم که البته تا پایان سال تعداد تعهدهای معوقه به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

مصطفی خان کرمی، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو عنوان کرد به دلیل افزایش میزان تولید و تحویل خودرو به مشتریان، انتظار می‌رود تا پایان سال تعهدات معوقه این شرکت به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند. همچنین با تامین قطعات مورد نیاز، آن دسته از خودروهایی که ناقص بوده‌اند به زودی تکمیل شده و به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

تحویل خودرو جزو اهداف اصلی ایران خودرو است

خان کرمی در ادامه افزود پایبندی به تعهدات و تحویل خودروهای معوقه جزو اولویت اصلی ایران خودرو محسوب می‌شود. در حال حاضر روند تامین و تولید محصولات این شرکت در وضعیت خوبی قرار دارد و روزانه 1500 خودرو به مشتریان تحویل داده می‌شود. از این رو امیدواریم تا پایان سال 97 بتوانیم در تولید محصولات به رشد مناسبی برسیم. ما از مشتریان محترم خود عذرخواهی می‌کنیم و تاخیرهای به وجود آمده ناخواسته بوده است. البته بر اساس قرارداد به مشتریان سود مشارکت و جریمه دیرکرد پرداخت خواهد شد.