سیمپسون ها

سریال کارتونی سیمپسون ها برای دو فصل دیگر تمدید شد

سریال کارتونی سیمپسون ها (The Simpsons) به مدت دو فصل دیگر تمدید شد. این سریال انیمیشنی قرار است تا فصل 32 ادامه پیدا کند.

به رغم اینکه دیزنی موفق به خرید کمپانی فاکس شده است٬ این شبکه می‌خواهد سریال کارتونی سیمپسون ها را برای فصل‌های 31 و 32 ادامه خواهد داد تا تعداد اپیزودهای آن از 700 قسمت نیز فراتر برود. در تاریخ تلویزیون٬ برنامه‌های خاصی توانسته‌اند فراتر از حد انتظارها ظاهر شده و در بین مردم رواج پیدا کنند. برخی از آن‌ها نظیر سریال ٬X-Files سریال Game of ٬Thrones سریال The Walking Dead و سریال Simspons موفق شده‌اند به این مرحله برسند. مزیت سیمپسون ها نسبت به دیگر سریال‌ها این است که نمایشنامه‌ی طولانی‌تری دارد. در حال حاضر 30 فصل از این مجموعه به نمایش درآمده که بیش از هر سریال دیگر ذکر شده در بالا است.

در حالی که فاکس میزبان بسیاری از برنامه‌های به یادماندی است٬ قدرت ماندگاری سیمپسون ها موجب شده تا شبکه از اقبال بلندی برخوردار باشد و حالا دیگر غیرممکن است بتوانیم فاکس را بدون حضور The Simpsons در برنامه‌ی هفتگی‌شان تصور کنیم. در همین راستا٬ چند روز پیش از سوی مدیران شبکه تایید شد که ساخت این مجموعه تلویزیون برای دو فصل دیگر نیز تمدید می‌شود.

بدین ترتیب باید منتظر انتشار فصل 31 و 32 سیمپسون ها نیز باشیم تا این برنامه حداقل تا سال 2021-2020 همچنان در شبکه‌ی فاکس روی آنتن برود. هرچند بسیاری این اقدام را از قبل٬ پیش‌بینی کرده بودند٬ اما از آنجایی که دیزنی به عنوان صاحب جدید فاکس معرفی شده٬ برخی حدس می‌زدند که این صاحب جدید شاید بخواهد با رد ساخت فصل‌های جدید این سریال٬ هزینه‌های فعلی شبکه را کاهش دهد. خوشبختانه سیمپسون‌های دوست داشتنی از این قائده مستثنا خواهند بود.

سیمپسون ها از مرز 700 اپیزود می‌گذرد

سیمپسون ها

مشخص نیست فصل 31 و 32 در چند اپیزود منتشر خواهند شد٬ اما این را می‌دانیم که تعداد اپیزودهای آن به بیش از 700 قسمت خواهد رفت. اغلب فصل‌های این مجموعه 22 قسمتی بوده‌اند و فصل 30 نیز در قسمت 661 به اتمام رسید. اگر دو فصل 22 قسمتی دیگر را نیز به کل اپیزودهای این مجموعه بی‌افزاییم٬ تعداد آن‌ها به 705 قسمت می‌رسد.

بسیاری از طرفداران سیمپسون‌ها بر این باور بودند که فصل پس از فصل ٬30 می‌تواند یک پایان تاریخی برای این مجموعه پرطرفدار باشد. حال با تایید تولید دو فصل دیگر این مجموعه٬ این سوال به وجود می‌آید که چه زمانی سیمپسون‌ها به پایان کار خود می‌رسند؟ تمام تماشاگرانی که پس از سال 1989 میلادی به دنیا آمده‌اند٬ سخت می‌توانند دنیای بدون سیمپسون‌ها را تصور کنند. آیا همچنان تا دهه‌ی آینده شاهد انتشار این انیمیشن دوست داشتنی خواهیم بود یا فصل 32 پایانی بر سلطنت آن است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه