ال جی G8 ThinQ

دوربین سلفی با قابلیت تشخیص عمق در گوشی ال جی G8 ThinQ

شرکت ال جی با همکاری شرکت Infineon، گوشی ال جی G8 ThinQ را با دوربین سلفی قادر به تشخیص عمق معرفی می‌کند. با وجود سنسور تصویری REAL3TM شرکت اینفی نئون، ال جی جی 8 تینکیو امنیت و قابلیت تشخیص عمق بهتری را ارائه می‌کند.

شرکت ال جی با همکاری شرکت Infineon فناوری بسیار پیشرفته تشخیص عمق (Time-of-Flight) را به همه عاشقان سلفی گرفتن در دنیا معرفی کرد. تراشه سنسور تصویر REAL3  شرکت Infineon  نقش مهمی در دوربین جلویی گوشی ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) خواهد داشت. این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2019 در بارسلون به نمایش در می‌آید. با همفکری متخصصان دو شرکت Infineon و pmdtechnologies در الگوریتم‌های ابرهای پردازش سه بعدی (مجموعه‌ای از داده‌ها در فضای سه بعدی که توسط اسکن سه بعدی تولید شده‌اند)، این سنسور نوآورانه، سطح جدیدی از قابلیت‌های دوربین جلو را در گوشی هوشمند عرضه می‌کند.

دوربین سلفی ال جی G8 ThinQ چگونه کار می‌کند؟

در حالی که سایر فناوری‌های سه بعدی از الگوریتم‌های پیچیده برای محاسبه فاصله جسم از لنز دوربین استفاده می‌کنند، تراشه سنسور تصویر TOF با گرفتن نور مادون قرمز ساطع شده از سوژه، اندازه‌گیری‌های دقیق‌تری ارائه می‌دهد. در نتیجه ToF در نور محیط سریع‌تر و کارآمدتر است و با کاهش حجم پردازش تصویر، مصرف انرژی گوشی را نیز کم می‌کند.

به علت سرعت پاسخ سریع این فناوری، ToF به طور گسترده‌ای در روش‌های مختلف احراز هویت بیومتریک مانند تشخیص چهره استفاده می‌شود. به علاوه با توجه به این‌که ToF اشیا را در فضای سه بعدی مشاهده می‌کند و تحت تاثیر منابع نور خارجی قرار نمی‌گیرد، نرخ تشخیص عالی در محیط داخلی و خارجی دارد و برای اجرای واقعیت افزوده (AR) و برنامه‌های کاربردی واقعیت مجازی (VR) ایده‌آل است.

ال جی G8 ThinQ

شرکت Infineon به عنوان تولیدکننده پیشرو تراشه‌های نیمه هادی جهان، برای دانش فنی بالای خود در ساخت حسگر نیز شناخته شده است. این سازنده چیپست آلمانی‌تبار، در زمینه برنامه‌های امنیتی خودرو، مدیریت انرژی و دیجیتال بسیار قابل اعتماد است. این شرکت فناوری ToF را در ال جی G8 ThinQ توسعه داده که برای استفاده در گوشی های هوشمند پرچمدار و باکیفیت بالا و همچنین دستگاه‌های میان رده در نظر گرفته شده است.

آقای Andreas Urschitz، رئیس بخش مدیریت انرژی Infineon و بخش بازارهای چندگانه می‌گوید:

Infineon به دنبال تحول در بازار است. ما خدماتی فراتر از سطح محصول ارائه دادیم، مخصوصا در زمینه گوشی همراه، نصب و طراحی مجدد و ساخت ماژول دوربین. در عرض پنج سال، ما انتظار داریم دوربین های سه بعدی در بسیاری از گوشی های هوشمند عرضه شود و Infineon سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد.

آقای Chang Ma، معاون ارشد و رئیس استراتژی محصول در شرکت ارتباطات موبایلی ال جی نیز می‌گوید:

با توجه به هدف ال جی برای ارائه ارزش واقعی به مشتریان گوشی های همراه، ما جدیدترین پرچمدار خود را با فناوری ToF عرضه کرده‌ایم تا یک سیستم احراز هویت منحصربه‌فرد و امن بدون به خطر انداختن قابلیت‌های دیگر دوربین ارائه دهیم. گوشی ال جی G8 ThinQ باقابلیت ToF بهترین انتخاب برای کاربرانی است که در جست‌وجوی یک گوشی هوشمند پیشرفته با قابلیت‌های دوربین بی‌نظیر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این کاهش حجم واقعا فکر خوبی بود براش

  2. جونم LG بلکم گوشی هاشم از حالت ضرر دهی خارج بشن

    هنو عکسی ازش منتشر نشده؟؟؟؟؟؟

  3. تشخیص کدوم عمق؟ چ نوع عمقی مثلا